Centrum Park Chojnice rozpoczął w listopadzie br. kampanię przeciwko dopalaczom pt. „Pokaż pasję, która uzależnia”. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rosnący problem zażywania używek przez młodzież i dorosłych oraz zachęcenie do nakręcania filmików promujących „uzależnienie” od hobby.
Jak informuje Adam Kopczyński z Centrum Park Chojnice, plakaty ostrzegające przed braniem dopalaczy są mało skuteczne i stąd pomysł przeprowadzenia kampanii „Pokaż pasję, która uzależnia”. Jest ona oznaczona logo, stworzonym przez studentów z Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, które przedstawia barwną taśmę filmową w oku. Wiąże się ze słowem „pokaż” i nawiązuje do różnorodności pasji.
Kampanię promuje swoim wizerunkiem m.in. mistrzyni olimpijska Otylia Jędrzejczak, himalaista Andrzej Bargiel i żeglarz Mateusz Kusznierewicz. Organizatorzy chcieliby, aby oprócz znanych twarzy do akcji przyłączyli się również tzw. zwykli ludzie i lokalne przedsiębiorstwa. Dotychczas swoje zainteresowanie wyrazili: Marek Szczepański, Kazik Łęgowski, Akademia Tańca Piętro Wyżej, KaNaMa i chojniccy ratownicy wodni. Powstał także specjalny pakiet basenowy „Pokaz pasje – pływam”, który umożliwia wejścia do parku wodnego w Chojnicach w niższej cenie, w zamian za zgłoszenie pomysłu na hasło promujące kampanię. Przewidywane są także konkursy dla młodzieży i dorosłych.
Partnerem kampanii jest specjalistyczny sklep pływacki H20 oraz Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe.
Wszystkich zainteresowanych kampanią zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej pokazpasje.pl, na której znajdują się informacje na temat dopalaczy oraz zdjęcia i filmy osób, które akcję wspierają.