W zadaniu tym mieszczą się realizacje następujących dróg śródmiejskich:
a) Podmurna – Zakres zadania obejmował:
– przebudowę kanalizacji deszczowej o długości 98,5 mb,
– wykonanie oświetlenia ulicznego,
– przebudowę nawierzchni drogi wykonanej z odzyskanego kamienia brukowego z uzupełnieniami kostka granitową oraz bazaltową o powierzchni 780 m².
Wykonawca zadania: firma „GAZSYSTEM” z Koszalina
Termin realizacji: 2005 r.
Koszt zadania: 139.259 zł
b) ul. Staroszkolna, ul. Bankowa, ul. Cechowa.
W ramach tej inwestycji rozebrano starą nawierzchnię i ułożono nową, na jezdni kostkę brukową, a na chodnikach cegłę klinkierową z wykończeniem kostką granitową. Równocześnie wykonano remont istniejącej kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego:
ul. Staroszkolna
– jezdnia – 59 mb, powierzchnia 297 m²
– chodniki – 107 mb, powierzchnia 215 m²
– koszt – 80.113 zł
ul. Bankowa
– jezdnia – 53 mb, powierzchnia 157 m²
– chodniki – 114 mb, powierzchnia 121 m²
– koszt – 46.755 zł
ul. Cechowa
– jezdnia – 54 mb, powierzchnia 331 m²
– chodniki – 110 mb, powierzchnia 244 m²
– koszt – 93.460 zł
Wykonawca zadania: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe w Chojnicach.
Termin realizacji: 2004 r.
c)Gimnazjalna, Myśliboja, Plac Kościelny, Nowe Miasto – Przebudowa tych ulic połączona została z realizacją odwodnienia fundamentów Bazyliki Mniejszej w ramach "Restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach – Bazylika Mniejsza z otoczeniem. Zakres inwestycji obejmował przebudowę nawierzchni dróg wykonanej z granitu, cegły klinkierowej i starobruku o łącznej powierzchni ok. 3000 m2, oświetlenia, częściowo sieci elektroenergetycznej oraz wprowadzenie zieleni towarzyszącej.
Realizacja: 2006r.
d) Młyńska – Zakres inwestycji obejmować będzie przebudowę nawierzchni ulicy wraz
z odwodnieniem. Inwestycję rozpoczęto w kwietniu 2006r. W ramach założonych prac wykonano powierzchnię 72 m² jezdni, 676 m² chodnika oraz instalację 5 lamp oświetlenia ulicznego. Inwestycja podzielona została na odcinki. Planuje się, że jej całkowita realizacja potrwa do końca 2007 r. i pochłonie ok. 1,2 mln zł.