Urząd Miejski w Chojnicach informuje, iż zamierza przystąpić do realizacji zadania pn.” Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest na terenie miasta Chojnice”. W bieżącym roku tut. Urząd będzie finansował zadania związane z wymianą pokryć dachowych zawierających wyroby azbestowe. Finansowanie obejmuje:
1.demontaż wyrobów zawierających azbest
2.koszty transportu
3.utylizację
Środki finansowe na jego realizację będą pochodzić z budżetu miasta oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. Wnioski o dofinansowanie przedmiotowego zadania mogą składać osoby fizyczne oraz wspólnoty mieszkaniowe w terminie do 31.05.2007r. w Urzędzie Miejskim w Chojnicach, Stary Rynek 1, pok. 612. Formularz wniosku dostępny będzie od 15 marca br na stronie internetowej Urzędu Miasta Chojnice oraz w siedzibie Urzędu – pokój 612.
Informacji udzielają: Lucyna Perlicka, Łukasz Prill
O DOFINANSOWANIE ODBIORU PŁYT DACHOWYCH AZBESTOWO-CEMENTOWYCH *
1. Wnioskodawca :………………………………………………………………………………………………….
( imię i nazwisko właściciela nieruchomości)
adres do korespondencji :………………………………………………………………………………………….
( kod pocztowy, nazwa miejscowości, ulica, nr domu, nr lokalu)
telefon:……………………………………..tytuł prawny do nieruchomości:………………………………………………………….
( własność, współwłasność, najem, użyczenie, inny)
2. Miejsce wytworzenia i zdeponowania odpadów zawierających azbest:
……………………………………………………………………………………………………………………………..
( ulica , nr domu/nieruchomości gdzie zostanie przeprowadzony demontaż pokrycia dachowego)
nr ewidencyjny działki……………………………………………………………………………………………………………………..
3. Rodzaj odpadów :……………………………………………………………………………………………………………………….
( płyty eternitowe płaskie/faliste )
4. Ilość szacunkowa odpadów ( m2):……………………………………………………………………………
5. Oświadczam, że wszystkie dane zawarte w powyższym wniosku wypełniłem (am) zgodnie z prawdą.
………………………………………………….
(data i podpis wnioskodawcy)
6. Adnotacje urzędowe: …………………………………………………………………………………………….
( wypełnia Urząd Miejski w Chojnicach)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
UWAGA! : WNIOSEK NALEŻY ZŁOŻYĆ W POK. 612 URZĘDU MIEJSKIEGO W CHOJNICACH , STARY RYNEK 1 DO DNIA 31.05.2007 ROKU.
* dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i składowanie płyt dachowych azbestowo-cementowych.