BURMISTRZ MIASTA CHOJNICE
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko:
dyrektora Zespołu Szkół Nr 7 w Chojnicach, ul. Juliana Tuwima 2,
1.Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
– ukończyła studia wyższe magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole lub inne określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 826, z późn. zmian.) w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektorów oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach szkół i placówek,
– ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami
w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
– posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
– w okresie pięciu lat bezpośrednio przed powierzeniem stanowiska dyrektora uzyskała
co najmniej dobrą ocenę pracy w przedszkolu, szkole lub placówce, a w przypadku
nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat
pracy w szkole wyższej, jeżeli stanowisko dyrektora obejmuje bezpośrednio po ustaniu
zatrudnienia w szkole wyższej, albo w okresie roku bezpośrednio przed przystąpieniem
do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskała pozytywną ocenę dorobku zawodowego,
– posiada zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
– nie była karana karą dyscyplinarną , o której mowa w art.76 ust.1 ustawy z dnia
26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006, nr 97, poz.674), oraz nie toczy
się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne,
– nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne,
– nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowa-niem środkami publicznymi o którym mowa w art. 147 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn.
zmian.).
2.Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1)uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły lub placówki;
2)życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej- w przypadku nauczyciela akademickiego;
3)akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia – w przypadku osoby będącej nauczycielem;
4)dyplom ukończenia studiów wyższych oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, wykształcenia i przygotowania zawodowego –
w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
5)dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6)ocenę pracy o której mowa w § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek;
7)zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8)oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną o której mowa
w art.76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U.z 2006,
nr 97, poz. 674), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
9)oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
10)oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o którym mowa w art. 147 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zmian.).
11)oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz 926 i Nr 153, poz. 1271) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
3.Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym
i dopiskiem „Konkurs- dyrektor Zespołu Szkół Nr 7 w Chojnicach”
w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, na adres:
Urząd Miejski Chojnice
Wydział Edukacji, Wychowania i Zdrowia
ul. Stary Rynek 1
89.600Chojnice
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez:
Burmistrza Miasta Chojnice.
Konkurs odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Chojnicach ul. Stary Rynek 1
pok. 406, w dniu 24 lipca 2006 r. o godz. 1100.
Pliki do pobrania