Chojnice, dnia 3 października 2006 r.
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz w związku z art. 53 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity z 2006 r. – Dz. U. Nr 129, poz. 902 ze zm. ),
1. Prowadzone jest postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie stacji bazowej telefonii komórkowej PTK Centertel położonej w Chojnicach przy ul. Leśnej 10, na działce geodezyjnej 4257/6 ( dach Szpitala Specjalistycznego im. J.K. Łukowicza ), powiat chojnicki, woj. pomorskie.
Jednocześnie informuję, że z zebranymi materiałami w ww. sprawie można zapoznać się oraz wnosić uwagi i wnioski w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnicach, pokój nr 612 w terminie 21 dni od daty ogłoszenia obwieszczenia / tj. w okresie od dnia 04.10.2006 r. do dnia 26.10.2006 r. –włącznie / (art. 32 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity z 2006 r. – tekst jednolity – Dz. U. Nr 129, poz. 902 ze zm).
ogłoszono w dniu 4 .10.2006 r. na okres 21 dni tj. do dnia 26.10.2006r.
1. Na tablicy ogłoszeń Szpitala Specjalistycznego im. J.K. Łukowicza w Chojnicach ( umieszczonej przed budynkiem)
2. Na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Chojnicach
3. Na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Chojnicach
4. Na słupie ogłoszeń w pobliżu miejsca realizacji przedsięwzięcia ( sklep spożywczy i przystanek autobusowy )