89-600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1 tel.
(052) 39718-00 wewnętrzny 38
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Całodobowe utrzymanie jezdni , chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach okresie od 01 stycznia 2008r.do 31 grudnia 2008r. „
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z całodobowym utrzymaniem jezdni , chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach obejmującej ulice :
1. Odcinek ul. 31 Stycznia ( od Szerokiej do Szpitalnej )
2.Ul. Szpitalna ( od Sukienników do Placu Jagiellońskiego )
3.Plac Jagielloński ( jezdnie , chodniki i parkingi )
4. Grobelna
5. Fosa miejska
6.Młyńska ( od skrzyżowania z ul. Strzelecką )
7.Strzelecka ( od ul. Młyńskiej do ul. Batorego)
8.Podmurna dwie części
9.Staroszkolna i Kręta
10.Cechowa
11.Bankowa ( od Starego Rynku do skrzyżowania z ul. Sukienników )
12.Pocztowa
13.Nowe Miasto + parking
14.Podgórna
15.Spichrzowa + parking
16.parkingi, plac przed stadionem i droga dojazdowa do bramy stadionu
2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg, CPV :
Przedmiot główny 90.21.00.00- 2 Usługi sprzątania ulic
Przedmiot dodatkowy 90.21.20.00-6 Usługa odśnieżania
3.Rodzaj zamówienia – usługi
4. Adres strony internetowej na , której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.miastochojnice.pl
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
6.Termin realizacji zamówienia wymagany od 01.01.2008r. do 31.12.2008r.
7.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :
a) Barbara Pestka – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 39718-00 wew.38.
8. Termin składania ofert upływa dnia 11 grudnia 2007r. o godz.10.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 grudnia 2007r.o godz. 10.05 w pok. 611.
9. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy;
1. Spełniają warunki art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. Wykażą się doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie . Zamawiający uzna tylko usługi poparte powyższymi dokumentami .
5. zagwarantują na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających
6. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do
realizacji przedmiotu zamówienia.
7.. dysponują sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia w tym:
– pługiem śnieżnym z listwą gumową do odśnieżana nawierzchni z klinkieru (o dopuszczalnej masie całkowitej 0,5 t)
– pługiem do odśnieżania jezdni
– walcową szczotką z drutów stalowych do usuwania resztek śniegu z jezdni
– środkami transportu :samochód do wywozu śmieci i odpadków ,śniegu
– zamiatarką mechaniczną do zmiatania chodników i nawierzchni z klinkieru (o dop. masie całk. 0,5 t)
– zamiatarką do zamiatania jezdni z możliwością zamontowania walcowej szczotki z drutów stalowych do usuwania resztek śniegu z jezdni
– koparko- ładowarą
– urządzenie mechaniczne do rozsypywania mieszanki piasku i soli oraz środka ICE FREE
8. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
10. Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia :
1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3). oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym ,
4).wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
5).kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarzcej.
6).oświadczenie o posiadaniu własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających
7). wykaz pracowników, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową
8).wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy , który będzie przeznaczony do prowadzenia akcji zimowej :
11.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających .
12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej .
14.W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
15.Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ( cena brutto ) – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami : składania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna , faks lub e-mail. Jeżeli przekazywane faksem lub e-mailem Zamawiający , żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania