opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Chojnicach (bip.miastochojnice.pl) w dniu 5 stycznia 2006 roku
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
ogłasza nabór kandydatów na
I. Zakres zadań:
a. sporządzanie list płac pracowników Urzędu oraz innych jednostek rozliczanych bezpośrednio przez Urząd z uwzględnieniem stosownych potrąceń wynagrodzeń;
b. prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz terminowe ich rozliczanie;
c. prowadzenie dokumentacji dotyczącej zasiłków rodzinnych, chorobowych, wychowawczych itp. Rozliczanych przez Urząd;
d. rozliczanie ryczałtów przyznanych pracownikom na używanie prywatnych samochodów do celów służbowych;
e. prowadzenie rozliczeń analitycznych dotyczących uzyskiwanych przez pracowników przychodów;
f. sporządzanie zbiorczego zestawienia list płac na poszczególne miesiące według klasyfikacji budżetowej;
g. prowadzenie urządzeń księgowych dotyczących gospodarowania funduszem socjalnym;
h. bieżące archiwizowanie dokumentów otrzymanych oraz sporządzanych, a także prowadzonych urządzeń księgowych oraz przygotowywanie ich do archiwizacji;
i. współuczestnictwo przy sporządzaniu sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników w stosownym zakresie;
j. sporządzanie dokumentów określających wielkość podstawy naliczania emerytury lub renty.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane
ze stanowiskiem:
– wykształcenie średnie ekonomiczne,
– biegła znajomość pakietu MS Office; programu Płatnik, programów płacowych,
– znajomość procedury naliczania wynagrodzeń, rozliczania umów cywilnoprawnych,
– znajomość przepisów prawa w zakresie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, Kodeksu pracy,
– co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w zakresie zadań wskazanych w ogłoszeniu;
– dyspozycyjność
– umiejętność szybkiej i dokładnej pracy
III. Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
– list motywacyjny;
– życiorys/CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
– dokumenty poświadczające wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
– kwestionariusz osobowy;
– wskazane referencje dotychczasowych pracodawców;
– oświadczenie kandydata o niekaralności.
Wymagane dokumenty można składać:
w Sekretariacie Burmistrza Miasta Chojnice, I piętro Ratusza, pokój 410
Burmistrz Miasta Chojnice Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
z dopiskiem na kopercie „Nabór nr 1110-1/06”
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1593 z późn. zm).
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja
o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Chojnicach /bip.miastochojnice.pl/