tel. 0-52/ 397-18-00 wew. 38, fax 052/ 397-21-94
„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice” CPV – 45 23 31 42-6
1. Nazwa i adres zamawiającego:
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 Euro
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówieni:
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych Chojnice
1.Remonty cząstkowe wykonywane masą mineralno bitumiczną na gorąco przy średniej głębokości ubytku 4 cm z wycinaniem krawędzi – masa z otaczarki,
1.1 dodatek za każdy następny cm głębokości ubytku
2. Remont nawierzchni bitumicznej o pow. powyżej 50m² w jednym miejscu z frezowaniem miejsc styku – masą z otaczarki,
a) warstwa ścieralna z masy mineralno bitumicznej w ilości 100 kg/m²,
b) warstwa wiążąco-wyrównawcza z masy mineralno bitumicznej
3.Remonty cząstkowe wykonywane masą na gorąco z recyklera przy średniej głębokości ubytku 4 cm
3.1 z wycinaniem krawędzi
3.2 bez wycinania krawędzi
3.3 dodatek za każdy następny cm głębokości ubytku
4. Remonty cząstkowe wykonywane masą na zimno bez wycinania krawędzi
5. Remontowe cząstkowe wykonywane skrapiarką przy użyciu grysy i emulsji na bazie asfaltu modyfikowanego
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2007r.
7. Informacje na temat wadium:
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
9. Miejsce i termin składania ofert:
Termin złożenia oferty do dnia 29 grudnia 2006 r. do godz. 9.00, otwarcie ofert dnia 29 grudnia 2006 r. do godz. 10.00
12. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:
– spełniający warunki art.22 ust. 1 p.z.p.
– nie podlegają wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
– wykażą się doświadczeniem zawodowym z okresu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /co najmniej 3 usługi/, z wykonania robót budowlanych o charakterze i złożoności odpowiadających przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
– dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, /tj.: osoba z uprawnieniami drogowymi pełniąca samodzielne funkcje techniczne, mogąca wykazać się decyzjami stwierdzającymi przygotowanie zawodowe oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego/,
– posiadają sprzęt i wyposażenie techniczne niezbędne do realizacji zamówienia w tym:
– przecinarka do asfaltu,
– frezarka do nawierzchni,
– układarka mas mieszanek mineralno – bitumicznych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy,
– skrapiarka bitumu,
– wytwórnię mieszanki mineralno – bitumicznej (otaczarka) wyposażoną w urządzenia automatycznego sterowania,
– samochody samowyładowcze do transportu masy z przykryciem brezentowym,
– posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
– oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych,
– oświadczenia o opłacaniu podatków w ZUS / KRUS/ i Urzędzie Skarbowym,
– wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
– wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia, /tj.: osoba z uprawnieniami drogowymi pełniąca samodzielne funkcje techniczne, mogąca wykazać się decyzjami stwierdzającymi przygotowanie zawodowe oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego/,
– wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia,
– kserokopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej, poświadczającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej – w zakresie przedmiotu zamówienia
Pliki do pobrania