Urząd Miejski w Chojnicach
ul. Stary Rynek 1,89-600 Chojnice
tel. /052/39718-00 wew.37 fax 052/397-21-94
W CHOJNICACH”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Miejska Chojnice
ul. Stary Rynek 1
89-600 Chojnice
II Określenie trybu zamówienia
Nazwa przedmiotu zamówienia : Usługi transportowe w zakresie transportu lądowego CPV 63200000
Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 Euro
III Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia
www.miastochojnice.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia są :
Usługi transportowe – wywóz nieczystości z terenów zielonych
Zamówienia obejmuje :
– Usługi transportowe na samochód typ ciężarowy uniwersalny o ładowności do 1500kg. z załadunkiem i wyładunkiem materiałów i nieczystości oraz transportem na wysypisko w Nowym Dworze
– Opłatę za składowanie odpadów na wysypisko w Nowym Dworze stanowi osobny koszt usługi. Refundacja odbywać się będzie na podstawie przedłożonych rachunków wystawionych przez administratora wysypiska w Nowym Dworze.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
VI Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2008r.
VII Informacja na temat wadium
Nie jest wymagane
VIII Kryteria oceny ofert i ich znaczenia
Cena – 100%
IX Miejsce i termin składania ofert
Urząd Miejski w Chojnicach
ul. Stary Rynek 1 pokój 610
89-600 Chojnice
Termin złożenia ofert do dnia 23.03.2007r. do godziny 9.00
Otwarcie ofert dnia 23.03.2007 o godz. 10.00
X Termin związany ofertą
Termin związania ofertą – 30 dni
XI Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XII Spełnienia warunków opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy :
– spełniający warunki ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 22 ust 1 i2 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 24
ust 1 i 2
– Posiadają zezwolenia na wywóz nieczystości
– dysponuje odpowiednim sprzętem i stanem załogi do realizacji zamówienia.
XIII Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a/ Formularz oferty na załączonym druku
b/ Oświadczenie, że spełniają warunki ustawy p. z .p art. 22 ust 1 i 2 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2
c/ Kserokopię zezwolenia na wywóz nieczystości.
d/ Informacje o stanie załogi.
e/ Informację o sprzęcie przewidywanym do wykonania zamówienia
f/ Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert .
g/Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy.
h/Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami składek na ZUS/KRUS/ i do Urzędu skarbowego
Urząd Miejski w Chojnicach
ul. Stary Rynek 1
89-600 Chojnice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000euro na wykonanie usługi :
„ Usługi transportowe – wywóz nieczystości z terenów zielonych” w Chojnicach
Nazwa przedmiotu zamówienia wg CPV Usługi Transportowe w zakresie transportu lądowego 63200000-1
I Zamówienie obejmuje :
a/ usługi transportowe samochód typ ciężarowy uniwersalny o ładowności do 1500kg z załadunkiem i wyładunkiem materiałów i nieczystości oraz transport na wysypisku w Nowym Dworze
b/ Opłata za składowanie odpadów na wysypisku w Nowym Dworze stanowi osobny koszt usługi . Refundacja za odpady odbywać się będzie na podstawie przedłożonych rachunków wystawionych przez administratora wysypiska w Nowym Dworze.
c/ Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót.
d/Wykonawca powinien roboty objęte zamówieniem wykonać siłami własnymi
e/ Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania.
II Termin realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2008
III Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków :
a/ o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych
b/Posiadają zezwolenie na wywóz nieczystości.
c/Dysponuje odpowiednim sprzętem i stanem załogi do realizacji zamówienia
IV Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu
1. Formularz oferty na załączonym druku
2.Oświadczenie, że spełniają warunki ustawy p. z. p. art. 22 ust 1 i 2
i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1i 2 p. z. p/załącznik nr 1/
3. Kserokopię zezwolenia na wywóz nieczystości
4. Informację o stanie załogi
5. Informację o sprzęcie przewidywanym do wykonania zamówienia
6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert. .
7.Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy
8.Oświadczenie o nie zaleganiu opłatami z składkami na ZUS /KRUS/ i do Urzędu Skarbowego.
V Wymagania dotyczące wadium
wadium nie jest wymagane
VI Termin związania ofertą
termin związany ofertą 30 dni od daty składania ofert.
VII Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca przedstawi jedną ofertę z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności . Złożenie ofert wariantowych , bądź częściowych spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
2. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, winna być napisana przy pomocy komputera, maszyny do pisania, bądź ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
4. Wypełniony formularz oferty winien być opieczętowany pieczęcią firmową Wykonawcy i podpisany przez upoważnionego /nych/ przedstawiciela /li/ Wykonawcy.
5. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty , o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty.
6. Wszelkie miejsca, w którym Wykonawca naniósł zmiany winny być podpisane przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie poprawnego.
7. Wymagane informacje winny być przedstawione na formularzach zgodnych z wzorami stanowiącymi załącznikami do SIWZ oraz winny być opieczętowane pieczęci firmowej Wykonawcy i podpisane przez upoważnionego/nych/ przedstawiciela/li/ Wykonawcy.
8. Załączone dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego/nych/ przedstawiciela/li/ Wykonawcy.
9. Oferta musi być umieszczona w trwale zamkniętej kopercie. Koperta winna być zaadresowana na Zamawiającego i oparzone napisami „ Oferta na Usługi transportowe- wywóz nieczystości z terenów zielonych w Chojnicach”
Nie otwierać przed 23.03.2007r. do godz. 10.00 , oraz nazwą i adresem Wykonawcy.
10 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać
ofertę.
11.Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej uprzednio oferty wyłącznie w formie nowej kompletnej oferty, złożonej jak w trybie składania ofert, z napisem
Zmiana nr……. oferty na „Usługi transportowe – wywóz nieczystości z terenów zielonych „w Chojnicach nie otwierać przed 23.03.2007 przed godz. 10.00
12.Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
VIII Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Urząd Miejski
ul. Stary Rynek biuro podawcze
89600 Chojnice
Termin złożenia ofert dnia 23.03.2007r. pokój 610 do godz. 9.00
Otwarcie ofert dnia 23.03.2007pokój 610 o godz.10.00
IX Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cenę oferty należy podać w „Formularzu oferty”
2. Cenę należy podać w Złotych Polskich do dwóch miejsc po przecinku
3. Najniższa cena 100 pkt.
X = najniższa cena : cena danego wykonawcy x 100%
4. Wykonawca poda ceny jednostkowe na usługi wymienione w „Formularzu oferty”
5. Ceny podane w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty związane z
wykonaniem zamówienia w tym również obowiązujący podatek od towarów
i usług VAT.
6. Ceny podane przez Wykonawcę w ofercie obowiązują na czas trwania umowy
i nie będą podlegały zmianie.
7. Zamawiający obliczy punkty za poszczególne ceny jednostkowe, a następnie dokona
ich zsumowania
X Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Zostanie wybrana oferta z największą ilością punków.
XI Informacje o trybie otwarcia ofert i oceny ofert
1. Ofertę należy składać do dnia 23.03.2007 do godz. 9.00 w zamkniętej kopercie oznaczonej „Przetarg nieograniczony na usługi transportowe – wywóz nieczystości z terenów zielonych” w Chojnicach. 2.
2.Koperty z ofertami będą otwarte dnia 23.03.2007 o godz. 10.00.
3.Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
4. Zamawiający sprawdzi czy oferty nie podlegają odrzuceniu a wykonawcy
wykluczeniu.
4.O wyniku przetargu Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców , którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia oraz zamieści ogłoszenie w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie na Portalu UZP , na swojej stronie internetowej . w zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana zamawiający określi termin i miejsce podpisania umowy
XII Informacje o formalnościach , jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści i złożonych przez nich ofert.
Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie powiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty
Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny Zamawiający poprawi w sposób określony w art. 88 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
XIII Istotne postanowienia dla zamawiającego które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy .
1. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy podpisania umowy
zgodnej z postanowieniami SIWZ.
2. Wzór umowy został określony w załączniku SIWZ
3. Wykonawca nie może dokonać żadnych zmian we wzorze umowy i w chwili złożenia oferty zobowiązuje się do podpisania umowy zgodnej z zapisami określonymi we wzorze umowy.
XIV Udzielenie wyjaśnień i wprowadzenie zmian przez Zamawiającego.
1/ Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do niego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
2/Zamawiający jednocześnie przekazuje treści wyjaśnienia wszystkim Wykonawcą, którym doręczono SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
3/ W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację , Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcą , którym doręczono SIWZ i będzie ona dla nich wiążące
4/Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści SIWZ. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców, którym doręczono SIWZ.
XV Przedstawiciel zamawiającego uprawniony do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami
Pracownikiem uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami
i udzielania wyjaśnień jest Małgorzata Sadowska Wydział Gospodarki Komunalnej pokój 610 tel. /052/3971800 wew. 37. FAX /052/3972194
Forma porozumienia się : pisemna i FAX
XV Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia
Do niniejszego postępowania maja zastosowanie środki ochrony prawnej określone w ustawie p. z .p w art. 179- 183
Wykonawca może wnieść protest w terminie 7 dni od dnia w którym powzięto lub można było powziąć wiadomości o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia .
Protest uważa się za wniesiony z chwilą , gdy on dotarł do zamawiającego w taki sposób , że mógł się zapoznać z jego treścią.
Protest może dotyczyć treści ogłoszenia jak i specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
SPORZĄDZIŁ ZATWIERDZAM
Chojnice , ……………………..
Pieczątka firmowa
oferenta
OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na świadczenie usług transportowych i wywóz nieczystości z terenów zielonych
w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2008r. oferujemy cenę brutto :
1.Usługi transportowe na samochód typu:
Samochód ciężarowy uniwersalny o ładowności do 1500kg
a/ stawka za 1 km (brutto) ………………………………………………..zł
b/ stawka za 1 godzinę pracy sprzętu (brutto) …………………………………….zł
2.Oświadczamy , że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
3.Oświadczamy , że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
4. Załącznikami do niniejszej oferty są:
1…………………………………………………..
2…………………………………………………..
3…………………………………………………..
4…………………………………………………..
5………………………………………
6………………………………………
7………………………………………
……………………………..
Podpisano Akceptuję
………………………………………….
(upełnomocniony przedstawiciel)
………………………………………….
(pieczątka firmy)
Zał. Nr 1
OŚWIADCZENIE
Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9.02.2004r.) oświadczam, że:
1. Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych
PROJEKT UMOWY
U M O W A NR
Zawarta w dniu pomiędzy Urzędem Miejskim w Chojnicach , zwanym dalej Zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. dr Arseniusza Finstera – Burmistrza Miasta
a Wykonawcą
§ 1
Wykonawca zobowiązany jest do przewozu materiałów i wywozu nieczystości na wysypisko w Nowym Dworze.
Zamówienie obejmuje:
1.Usługi transportowe na samochód typ ciężarowy uniwersalny
o ładowności do 1500 kg z załadunkiem i wyładunkiem materiałów
i nieczystości.
2. Opłatę za składowanie śmieci na wysypisku w Nowym Dworze.
Refundacja opłaty odbywać się będzie na podstawie przedłożonych rachunków wystawionych przez administratora wysypiska w Nowym Dworze.
§2
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac określonych w § 1 w ciągu jednego dnia.
Godziny pracy sprzętu będą codziennie uzgadniane z przedstawicielem Wydziału Komunalnego.
§ 3
Wykonawca użyje do wykonania robót własnych materiałów i sprzętu.
§ 4
1. Wynagrodzenie Wykonawcy za zamówienie stanowiące przedmiot umowy określone w §1 pkt 1 wynosi:
– cena brutto za godzinę pracy sprzętu wynosi
– cena brutto za km
Płatne na podstawie rachunku do 10 każdego następnego miesiąca za przepracowany miesiąc.
Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 70.000 zł.
§ 5
W przypadku nie podstawienia sprzętu określonego dnia i uzgodnionej godziny Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczania jednorazowej kary w wysokości 200 zł.
W przypadku nie wywiązania się z obowiązków określonych w § 1
Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym.
§ 6
Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej.
§ 7
Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie może powierzyć wykonania robót innym osobom.
§8
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego
§9
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach .
§ 10
Wszelkie sprawy sporne wynikające z realizacji niniejszej umowy rozstrzygać będzie rzeczowo właściwy Sąd dla siedziby zamawiającego.
§ 11
W sprawach nieunormowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i prawa zamówień publicznych.
§ 12
Umowa została sporządzona w 2 egzemplarzach, po 1 dla Zamawiającego i Wykonawcy, w oparciu o przetarg nieograniczony przeprowadzony w dniu ……………………………….