I ZAMAWIAJĄCY
1.1. nazwa i adres
Nazwa: Urząd Miejski
Adres Pocztowy: Ul. Stary Rynek 1
Miejscowość: Chojnice 89-600 woj. Pomorskie
Tef. 052 3971800 FaX 052 3972194
Adres Strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.pl
1.2 Rodzaj zamawiającego
Administracja samorządowa
Sekcja II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II opis
II1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego w mieście Chojnice , w okresie 01.09.2007 do 31.12.2010
II 1.2 Rodzaj zamówienia
Usługi
II 1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia :
konserwacji i utrzymania oświetlenia drogowego w mieście Chojnice
Ilość punktów świetlnych -1.183 szt. (wykaz w załączniku nr 1 do umowy)
Ilość punktów oświetlenia może ulec zamianie w przypadku dobudowy nowych punktów świetlnych.
Ilość punktów zapalania (sterowania) – 45 szt.
Zakres robót związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia ulic obejmuje następujące prace:
• usuwanie awarii obwodu oświetlenia drogowego: w ciągu 2 dni roboczych
• naprawa nieczynnego punktu świetlnego: w ciągu 10 dni roboczych
• usuwanie zagrożeń: złamana latarnia itp. związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego i osób trzeci w trybie natychmiastowym.
• naprawa uszkodzonych: styków, połączeń, przewodów w oprawach
i słupach, wnęk bezpiecznikowych , końcówek kabli itp.
• Wymiana uszkodzonych: bezpieczników, styczników, żarówek, przekaźników zmierzchowych, opraw, wysięgników, słupów, itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego,
• Czyszczenie opraw łącznie z kloszami,
• Konserwacja szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach,
• Lokalizacja oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących
i oświetleniowych,
• Sprawdzanie układów zapłonowych opraw,
• Ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrola realizacji usterek gwarancyjnych,
• Sprawdzenie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej,
• Sprawdzanie poziomu hałasu i drgań źródeł światła,
• Sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno – pomiarowej,
• Ustawianiu i regulacji przekaźników zmierzchowych (czas pomiędzy załączeniem pierwszego a ostatniego obwodu nie może być dłuższy niż 15 minut)
• Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: kloszy, opraw, wysięgników, słupów, układów sterowniczych, kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, szafek, zamków
i zamknięć, tablic oświetleniowych itp. urządzeń oświetlenia ulicznego
i parkowego
• Wykonania oględzin (1 raz w roku) i przeglądów technicznych (raz na 3 lata)
• Utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie
z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów,
• Prześwietleń drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych trzy razy
w roku
• Wykonanie pozostałych innych nieopisanych robót towarzyszących występujących podczas konserwacji i utrzymaniu oświetlenia ulicznego
Wykonawca w cenie ryczałtowej za konserwację punktu oświetleniowego musi również uwzględnić następujące stałe koszty związane z:
• dopuszczeniem do pracy na sieci przez Rejon Dystrybucji Chojnice,
• opłatą za udostępnienie sygnału sterowania oświetleniem drogowym lub zainstalowanie własnych przekaźników zmierzchowych
• prowadzeniem niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych (dzienniki oględzin, przeglądów, protokoły
z przeprowadzonych badań i pomiarów)
• prowadzeniem całodobowego przyjmowania zgłoszeń o usterkach oświetlenia ulicznego,
• prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach oświetlenia i ich naprawie,
II WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Główny przedmiot 50232100-1
II1.5 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II 1.6 Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
Nie
II3CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
data zakończenia 31/12/2010
SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECNICZNYM
III1/ warunki dotyczące zamówienia
Informacje na temat wadium
Nie
III2/Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia jeżeli dotyczy) oraz popis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie są:
1) spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień
publicznych;
2) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i informacji, które winna zawierać oferta przedstawiono w Rozdziale IV SIWZ
w pozycji B, pkt 1 – 7
Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) wypełniony formularz oferty – zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych – Załącznik Nr 2;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) oświadczenie, że wykonawca wykonywał konserwację oświetlenia ulicznego w co najmniej
3 gminach w ciągu 3 ostatnich lat (wraz z referencjami)
5) oświadczenie, że wykonawca wykonywał konserwację nie mniej niż 1.000 punktów świetlnych
wraz z potwierdzeniem Zamawiających,
6) wykaz sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca i które będą wykorzystane przy
realizacji zamówienia,
7) kopię dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania w/w prac, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
SEKCJA IV PROCEDURA
IV1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV1.2 Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV3. Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej , na której ,ma być dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
ww.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :
Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice , Wydział Komunalny
IV3.2.Termin składania ofert:
24.08.2007 godzina 9.00
Miejsce
Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 pokój 610
Termin związania z ofertą 30 dni
Pliki do pobrania