OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na: Mechaniczne zamiatanie jezdni dróg gminnych w Chojnicach
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, fax 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne zamiatanie jezdni dróg gminnych w Chojnicach
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1..Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :
1.1..mechaniczne zamiatanie jezdni, parkingów i placów wraz z wywozem śmieci na wysypisko – zgodnie z harmonogramem,
1.2..mechaniczne zamiatanie ulic wraz ze zraszaniem i wywozem śmieci na
wysypisko – zgodnie z harmonogramem,
Zamiatanie mechaniczne obejmuje zamiatanie pasów przykrawężnikowych jezdni ulic na szerokość 1,30 mb , zamiatanie malowanych pasów rozdziałów oraz innych powierzchni
podatnych na odkładanie się zanieczyszczeń np. korytek ściekowych ,zatok autobusowych .
Ogólna długość dróg do zamiatania mechanicznego wynosi 28 km.
– II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. spełniać warunki art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp
2. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , w tym posiadanie
a) aktualnej na dzień otwarcia ofert decyzji Starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów, zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych
b) aktualnej na dzień otwarcia ofert decyzji Burmistrza Chojnic zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie
4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. wykazać się doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie . Zamawiający uzna tylko usługi poparte powyższymi dokumentami .
6. dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do
realizacji przedmiotu zamówienia.
7.dysponować sprzętem zapewniającym oczyszczanie z minimalną wydajnością
8 km/ dobę w tym: 3 zamiatarki uliczne
8.Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej:
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1/Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy wykonawców
2). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3). oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym ,
4)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
5) aktualną na dzień otwarcia ofert decyzję Starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów, zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych
6 aktualną na dzień otwarcia ofert decyzję Burmistrza Chojnic zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
7.kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
8.- wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy , który będzie przeznaczony do wykonania usługi zamiatania.
1.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta wykonawcy podlega odrzuceniu .
2.Nie spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
3.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
– ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
– pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz
Tylko w przypadku składania oferty wspólnej
– Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 4 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Wydział Komunalny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008r.godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 , Biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Wzór umowy
Załącznik nr 1 – oferta
Załącznik nr 2 – oferta