OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na: Profilowanie dróg gruntowych w Chojnicach
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, fax 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie dróg gruntowych w Chojnicach
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z profilowaniem dróg gruntowych
a- profilowanie dróg gruntowych równiarką
b- profilowanie dróg gruntowych równiarką wraz z zagęszczeniem walcem
c- profilowanie dróg spycharką
– II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. spełniać warunki art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp
2. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie
4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. wykazać się doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie . Zamawiający uzna tylko usługi poparte powyższymi dokumentami .
6.dysponować sprzętem zapewniającym realizację zamówienia tj: równiarka – 2szt, walec ogumiony, spycharka
7.Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
:
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1/Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
2). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3). oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym ,
4)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
5.kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
6.- wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy , który będzie przeznaczony do wykonania usługi
1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Wydział Komunalny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008r.godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 , Biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania