W środę (09.10) o godz. 23.59 zakończyło się głosowanie internetowe na najlepsze hasło promujące miasto Chojnice. Wszystkie oddane głosy zostały policzone i poddane weryfikacji Komisji Konkursowej. Spośród propozycji haseł promujących miasto Chojnice, Komisja Konkursowa wyłoniła jako zwycięskie to, na które było oddanych najwięcej głosów. W związku z tym hasłem zwycięskim zostało hasło: „Chojnice? Naturalnie!”, którego autorem jest Pan Mariusz Kiełb z Chojnic. Propozycja ta otrzymała 31,9% głosów spośród wszystkich poprawnie oddanych. Hasło to będzie używane zarówno w wewnętrznych jak i zewnętrznych kampaniach promujących pozytywny wizerunek miasta Chojnice, a także jego walory.
Zwycięzcy serdecznie gratulujemy, a także dziękujemy wszystkim mieszkańcom za zaangażowanie i udział w konkursie.
Poniżej przedstawiamy 9 pozostałych propozycji haseł wraz z procentową ilością głosów jakie uzyskały podczas trwającego przez miesiąc głosowania:
Chojnice? NaTURalnie! – 22,1% (autor: Małgorzata i Leszek Peplińscy)
Chojnice – dodaj do ulubionych – 16,0% (autor: Aleksander Knitter)
Chojnice i JUŻ – 12,1% (autor: Katarzyna Łangowska)
CHOJNICE – miasto z duszą – 4,8% (autor: Dariusz Sokoliński)
Ciepło, cieplej, Chojnice! – 3,6% (autor: Dominika Herbowska-Drejer)
Chojnice – odkryj i podziwiaj! – 3.4% (autor: Małgorzata i Leszek Peplińscy)
Chojnice – zawsze na szlaku! – 2.6% (autor: Małgorzata i Leszek Peplińscy)
Chojnice. Zielono mi! – 2,6% (autor: Józef Wielewicki)
Chojnice. Hojne z natury – 1,0% (autor: Józef Wielewicki)
Irmina Łysakowska
Informacje powiązane: