Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 122027 – 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie,
tel. 052 3971800, fax 052 3972194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu pod zabudowę mieszkaniową, usługi, produkcję i zieleń pomiędzy ulicami: Lichnowską, Przemysłową, Liściastą i Długą w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu pod zabudowę mieszkaniową, usługi, produkcję i zieleń pomiędzy ulicami: Lichnowską, Przemysłową, Liściastą
i Długą w Chojnicach. Oferta w/w mpzp powinna uwzględniać koszty oraz terminy sporządzenia dokumentów, których załatwienie będzie należało do przyjmującego zamówienie, tj. wypisów
z rejestru gruntów, opracowania ekofizjograficznego, prognozy oddziaływania planu na środowisko, prognozy skutków finansowych. Plan należy sporządzić w wykonaniu tradycyjnym w 8-miu egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na CD-romie zawierającej tekst planu w formacie .doc oraz rysunek planu w formacie .dwg AutoCAD.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1. Spełniać warunki art. 22 ust. 1
i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Posiadać niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje 1 osobą posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby urbanistów, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca powinien zrealizować
w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 10 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 5. Zamawiający uzna wykonawcy tylko te zadania z wykazu, które poparte będą dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Pojęcie oferta oznacza wypełniony formularz oferty zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz
z wszystkimi załącznikami, które stanowią dokumenty, informacje i wzór umowy, wymienione w niniejszym rozdziale. B. Oferta winna zawierać: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków
z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych – Załącznik Nr 2, 2) aktualny odpis
z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby urbanistów, 4) wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie – co najmniej 10 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z dokumentami potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena – 80
- 2. Termin – 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice pok. 606 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania