Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach do dnia 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 509116 – 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe utrzymanie jezdni, chodników i parkingów w strefie śródmiejskiej w Chojnicach do dnia 31.12.2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z całodobowym utrzymaniem chodników, jezdni i parkingów w strefie śródmiejskiej obejmującej następujące ulice : 1. ul. Kościuszki 2. ul. Stary Rynek , 3. ul. 31 Stycznia ( od ul. Stary Rynek do ulicy Szerokiej ) (od ul. Szerokiej do ul. Człuchowskiej) 4. ul. Szewskiej 5. ul. Myśliboja 6. ul. Gimnazjalnej 7. ul. Szpitalna ( od Sukienników do Placu Jagiellońskiego ) 8. Plac Jagielloński ( jezdnie , chodniki i parkingi ) 9. ul. Grobelna 10. Fosa miejska 11. ul. Młyńska ( od skrzyżowania z ul. Strzelecką ) 12. ul. Strzelecka ( od ul. Młyńskiej do Batorego ) 13. ul. Podmurna dwie części 14. ul. Staroszkolna , 15.ul. Kręta 16. ul. Krótka 17. ul. Cechowa 18. ul. Bankowa ( do skrzyżowania z ul. Sukienników do Starego Rynku ) 19. ul. Pocztowa 20. ul. Nowe Miasto + parking 21. ul. Podgórna 22. ul. Spichrzowa + parking 23. ul. Koszarowa 24. ul. Jeziorna 25 .parkingi, plac przed stadionem i droga dojazdowa do bramy stadionu 26. schody do ulicy Okrężnej 1.a.całodobowe utrzymanie czystości w okresie letnim obejmuje : – codzienne zamiatanie całych nawierzchni z klinkieru, polbruku, kostki kamiennej i granitowej oraz nawierzchni asfaltowych – zbieranie papierów, odpadków, śmieci , gumy do żucia – opróżnianie koszy ulicznych (w koszach należy umieścić worki foliowe) – zbieranie odpadków z gazonów i zieleńców, – usuwanie chwastów wyrastających z klinkieru, pol-bruku, kostki kamiennej – wywóz zebranych śmieci na wysypisko – mycie nawierzchni z klinkieru wodą z dodatkiem środków czyszczących – grabienie zieleńców wokół parkingu przy ul. Mickiewicza 1.b.utrzymanie nawierzchni w okresie zimowym: Nawierzchnie z klinkieru: – posypywanie nawierzchni preparatem ICE FREE służącym do zwalczania śniegu i oblodzenia – preparat dostarczy Urząd Miejski – posypywanie piaskiem wyłącznie na polecenie zamawiającego( piasek dostarczy Wykonawca) – odśnieżanie ręczne lub mechaniczne – wywóz śniegu – na polecenie zamawiającego – śnieg należy odgarniać od budynków w stronę gazonów i na linię krawężnika – w dniach bez opadów śniegu utrzymywanie czystości jak w poz 1a. Nawierzchnie z kostki brukowej , kamiennej , granitowej oraz asfaltowej – posypywanie piaskiem lub solą z piaskiem ( materiał na koszt wykonawcy ) – odśnieżanie ręczne lub mechaniczne – wywóz śniegu – na polecenie zamawiającego – śnieg należy odgarniać od budynków w stronę gazonów i na linię krawężnika -w dniach bez opadów śniegu utrzymywanie czystości jak w poz. 1a 2.Szczegółowe warunki odśnieżania i posypywania W trakcie opadu jezdnie należy oczyszczać ze śniegu jedynie przy użyciu pługów odśnieżnych. Dopiero po ustaniu opadu śnieżnego , po ostatnim przejściu pługu , należy jezdnie posypać środkami chemicznymi , aby usunąć resztki śniegu pozostałego po przejściu pługów. Nie wolno stosować do topnienia śniegu środków chemicznych jako samoistnego sposobu usuwania śniegu z jezdni . Nawierzchnie jezdni oczyszcza się ze śniegu pługami przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na część przy krawężniku . Całkowite oczyszczenie nawierzchni z kostki granitowej i kamiennej ze śniegu samymi pługami w zasadzie nie jest możliwe dlatego celowe jest dodatkowe jej oczyszczenie z resztek śniegu walcową szczotką z drutów stalowych. 3. Załadunek i wywóz śniegu na polecenie Zamawiającego 4. Podział na okresy Okres letni: od 01 kwietnia do 31 października Okres zimowy od 01 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia 5. Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót 5.1.Wszystkie wymienione w poz.1 chodniki , jezdni i parkingi muszą być utrzymywane w czystości w ciągu całej doby 5.2.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót oraz za metody organizacyjno – techniczne. 5.3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 5.4 W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce- zgodnie z ustawą o odpadach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.91.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiada decyzję Burmistrza Miasta lub Prezydenta właściwego ze względu na miejsce, siedzibę lub miejsce zamieszkanie wykonawcy na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonywał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na letnim i zimowym oczyszczaniu jezdni i,lub chodników i,lub parkingów o wartości co najmniej: 100.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadają opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , Chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 5. Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodu siły wyższej, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania prac o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. 6. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako (siła wyższa) wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami. 7. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania o więcej niż 10 dni, a między stronami brak jest w umowie innego szczegółowego postanowienia regulującego, to ta strona, której prace zostały utrudnione lub opóźnione przez wystąpienie sił wyższych u partnera umownego, ma prawo odstąpić od umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Biuro Podawcze Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
Informacje powiązane: