Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
15/10/2014 S198 Państwa członkowskie – Zamówienie publiczne na usługi – Ogłoszenie o zamówieniu – Procedura otwarta
Polska-Chojnice: Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
2014/S 198-350391
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Urząd Miejski
Stary Rynek 1
Punkt kontaktowy: Urząd Miejski, Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Osoba do kontaktów: Jarosław Rekowski
89-600 Chojnice
POLSKA
Tel.: +48 523971800
E-mail: [email protected]
Faks: +48 523972194
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.miastochojnice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Chojnice.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 roku do 30.6.2017 roku.
2. Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice w 4 sektorach obejmuje:
1) selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Chojnice) następujących frakcji odpadów:
a) zmieszanych odpadów komunalnych,
b) papieru i tektury, tworzywa sztucznego, metali i opakowań wielomateriałowych,
c) szkła,
d) odpadów ulegających biodegradacji, w tym zielonych,
e) popiołu,
f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
g) wielkogabarytowych i zużytych opon,
od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice, położonych w poszczególnych sektorach, w tym od właścicieli zgodnie z wykazem nieruchomości, tj. w Załączniku Nr 10 do SIWZ;
2) odbiór w/w odpadów komunalnych z pojemników na odpady komunalne, o pojemności i w kolorystyce określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Chojnice, z częstotliwością określoną w tym Regulaminie.
3. Przewidywana liczba obsługiwanych mieszkańców zamieszkałych w poszczególnych sektorach oraz ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać z poszczególnych sektorów:
Część Nr 1 – Sektor Nr 1, ok. 10 000 mieszkańców, ok. 10 000 ton
Część Nr 2 – Sektor Nr 2, ok. 8 800 mieszkańców, ok. 6 500 ton
Część Nr 3 – Sektor Nr 3, ok. 5 600 mieszkańców, ok. 5 000 ton
Część Nr 4 – Sektor Nr 4, 9 700 mieszkańców, ok. 7 500 ton.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90511200, 90512000, 90513100, 90500000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
3. Przewidywana liczba obsługiwanych mieszkańców zamieszkałych w poszczególnych sektorach oraz przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać z poszczególnych sektorów:
Część Nr 1 – Sektor Nr 1, ok. 10 000 mieszkańców, ok. 10 000 ton
Część Nr 2 – Sektor Nr 2, ok. 8 800 mieszkańców, ok. 6 500 ton
Część Nr 3 – Sektor Nr 3, ok. 5 600 mieszkańców, ok. 5 000 ton
Część Nr 4 – Sektor Nr 4, 9 700 mieszkańców, ok. 7 500 ton.
Szacunkowa wartość bez VAT: 4 150 000 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.1.2015. Zakończenie 30.6.2017
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku. Część Nr 1 – Sektor Nr 1, ok. 10 000 mieszkańców, ok. 10 000 ton
1)Krótki opis
Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku.
Część Nr 1 – Sektor Nr 1 ok. 10 000 mieszkańców, ok. 10 000 ton.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90511200, 90512000, 90513100, 90500000
3)Wielkość lub zakres
Część Nr 1 – Sektor Nr 1, ok. 10 000 mieszkańców, ok. 10 000 ton.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 400 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku. Część Nr 2 – Sektor Nr 2 ok. 8 800 mieszkańców, ok. 6 500 ton
1)Krótki opis
Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku.
Część Nr 2 – Sektor Nr 2 ok. 8 800 mieszkańców, ok. 6 500 ton.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90511200, 90512000, 90513100, 90500000
3)Wielkość lub zakres
Część Nr 2 – Sektor Nr 2 ok. 8 800 mieszkańców, ok. 6 500 ton.
Szacunkowa wartość bez VAT: 950 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku. Część Nr 3 – Sektor Nr 3 ok. 5 600 mieszkańców, ok. 5 000 ton
1)Krótki opis
Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku.
Część Nr 3 – Sektor Nr 3 ok. 5 600 mieszkańców, ok. 5 000 ton.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90511200, 90512000, 90513100, 90500000
3)Wielkość lub zakres
Część Nr 3 – Sektor Nr 3 ok. 5 600 mieszkańców, ok. 5 000.
Szacunkowa wartość bez VAT: 750 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku. Część Nr 4 – Sektor Nr 4 ok. 9 700 mieszkańców, ok. 7 500 ton
1)Krótki opis
Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Chojnice odpadów komunalnych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze (RIPOK Nowy Dwór) od 1.1.2015 do 30.6.2017 roku.
Część Nr 4 – Sektor Nr 4 ok. 9 700 mieszkańców, ok. 7 500 ton.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90511200, 90512000, 90513100, 90500000
3)Wielkość lub zakres
Część Nr 4 – Sektor Nr 4 ok. 9 700 mieszkańców, ok. 7 500 ton.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 050 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości (dla każdej części zamówienia odrębnie):
Część 1, Sektor Nr 1 – 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
Część 2, Sektor Nr 2 – 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
Część 3, Sektor Nr 3 – 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
Część 4, Sektor Nr 4 – 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia w każdej części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Chojnice oraz posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, wydane przez właściwy organ.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ustawy (wzór stanowi Zał. Nr 6 do SIWZ);
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Chojnice oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, wydane przez właściwy organ;
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia w każdej części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.
1. Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN.
2. Posiadają w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, środki finansowe lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN.
Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia w każdej części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.
1. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej:
— 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
— 2 pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
— 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Pojazdy winny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu i OC.
2. dysponują lub będą dysponowali bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny oraz dysponują lub będą dysponowali na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.
Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. wykaz narzędzi, wyposażenie zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8.
2. oświadczenie ze wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
— bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
— na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, złożone na formularzu oferty.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
KM.271.11.2014
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
21.11.2014 – 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 21.11.2014 – 10:15
Miejscowość:
Chojnice, Stary Rynek 1, Urząd Miejski.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wnosi się:
— w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy Pzp.
6.2 Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
— 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
6.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 7.1 i 7.2 wnosi się:
— w przypadku zamówień, których wartość jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10.10.2014
Pliki do pobrania
Załącznik Nr 1 Wzór oferty
Załącznik Nr 2 Wzór umowy
Załącznik Nr 3 uchwała w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
Załącznik Nr 4 uchwała w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Chojnice.
Załącznik Nr 5 Oświadczenie dot. art.44 PZP
Załącznik Nr 6 Oświadczenie dot. art. 24 PZP
Załącznik Nr 7 Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania
Załącznik Nr 8 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
Załącznik Nr 9 uchwała w sprawie podziału obszaru Gminy Miejskiej Chojnice na sektory w celu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Załącznik Nr 10 Wykaz nieruchomości położonych wzdłuż ulic na terenie Gminy Miejskiej Chojnice z podziałem na 4 sektory.
Załącznik Nr 11 Szacunkowy wykaz pojemników, przypadających na dany Sektor
Pytania i odpowiedzi