Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice, dnia 15.10.2007r.
Urząd Miejski w Chojnicach,
89-600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1 tel.
(052) 39718-00 wewnętrzny 38
ogłasza
przetarg nieograniczony
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich polegających na
1.2. zwalczaniu śliskości zimowej na jezdniach i placach przez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. ,
Przedmiot główny 90.21.30.00- 3 Usługa usuwania oblodzeń
Przedmiot dodatkowy 90.21.20.00-6 Usługa odśnieżania
4. Adres strony internetowej na , której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.miastochojnice.pl
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
6.Termin realizacji zamówienia wymagany od 01.11.2007r. do 31.03.2008r.
1. Spełniają warunki art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. Wykażą się doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia .
6. zagwarantują na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających
-nośnik z solarką NIDO – 1 szt
– nośniki (8-10 Mg 0 z pługami jedno lub dwustronnymi – 2 szt
-spycharka DT – 75 – 1 szt
-równiarka o mocy 120 KM – 1 szt
-Ładowarka – 1 szt
-samochód samowyładowczy – 1 szt
1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3). oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym ,
1) wykaz wykonanych usługw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
2) kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
13.W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
14.Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ( cena brutto ) – 100%
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami : składania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna lub faks. Jeżeli przekazywane faksem, Zamawiający , żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania