Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Nr sprawy: Km 341–2/11/09
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miejska Chojnice
ul. Stary Rynek 1
89-600 Chojnice
REGON: 000523459 NIP: 555-100-22-62
Telefon: 052/3971800 faks: 052/3972194
e-mail: [email protected]
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
„Budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Weterynaryjnej i Stromej w Chojnicach”
O wartości zamówienia poniżej 5.150.000 euro dla robót budowlanych
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Weterynaryjnej i Stromej w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Weterynaryjnej i Stromej o długości 905 m i ustawienie 23 szt lamp. Projekt obejmuje : a/ wyprowadzenie obwodu ze stacji transformatorowej b/ złącze kablowo – pomiarowe c/ pomiar energii d/ linia zasilająca e/ szafkę oświetleniową f/ linia kablową oświetlenia ulic z ustawieniem 23 szt lamp Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z kosztorysem przedmiarowym. i projektem budowlanym. Opracować projekt organizacji ruchu i sposób zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót wraz z oznakowaniem objazdów związanych z prowadzonymi robotami. Projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwą jednostkę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi, informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem teren (uzyskanie zgody i opłaty) informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami ( w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem) Dla wykonania prawidłowej oceny należy bezwzględnie przeprowadzić wizję w terenie. Natomiast przedmiar robót, który stanowi opracowanie wtórne w stosunku do wyżej wymienionej dokumentacji i obrazuje on skalę zamierzenia budowlanego i ułatwia Wykonawcą Oszacowanie Kostów realizacji inwestycji. Dlatego nie przysługuje się przedmiarowi decydującego znaczenia z punktu widzenia sposobu obliczenia ceny ofertowej. Przed przystąpieniem do zamówienia należy dokonać wizji w celu uwzględnienia wszystkich nakładów pracy. Zapis ten należy odnieść również do art. 632 § 1 kc. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie 3 dni przed podpisaniem umowy uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony według kalkulacji z podaniem składników cenotwórczych. Wykonawca jest zobowiązany urządzić plac budowy we własnym zakresie i na własny koszt. Po zakończeniu prac w danym dniu uprzątnąć i zabezpieczyć miejsce wykonywania robót. Zabezpieczyć obsługę geodezyjną w trakcie budowy oraz przygotować inwentaryzację powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.14.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żadna od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki ustawy art.22 ust 1 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem wykonanej roboty budowlanej, wartości, daty wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie. 8.Udzielą gwarancji na wykonanie robót minimum 5 lat. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim. 2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty cenowej zgodnie z załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z oświadczeniem o okresie gwarancji. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)Oświadczenia: – o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3)Zaświadczenia – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. – wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 4)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5)Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. ) 5.Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mistochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Stray Rynek 1 89-600 Chojnice pokój 610.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Stray Rynek 1, 89-600 Chojnice Biuro Podawcze pokój 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Umowa
Oferta
Oświadczenie
Wykaz robót budowlanych
Dokumentacja techniczna
Informacje powiązane: