Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
89-600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1 tel. (052) 39718-00 wewnętrzny 38
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„ŚCINKA I PIELĘGNACJA DRZEW NA TERENIE MIASTA CHOJNICE”
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ścinka i pielęgnacja drzew na terenie miasta Chojnice.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg, CPV :
– 77211400-6, usługi wycinania drzew
– 77211500-7, usługi pielęgnacji drzew
3. Rodzaj zamówienia – usługi
4. Adres strony internetowej na , której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.miastochojnice.pl
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
6.Termin realizacji zamówienia wymagany od podpisania umowy
do 30.06. 2011 r.
7.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :
a) Lucyna Perlicka – w sprawie przedmiotu zamówienia telefon kont. (052) 39718-00 w.38 .
8. Termin składania ofert upływa dnia 10.06. 2008 r. o godz. 09:50.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2008 r. o godz. 10.00 w pok. 611.
9. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy;
1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych;
2) posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
– piły spalinowe 4 szt.
– nożyce spalinowe do żywopłotu 1szt.
– samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą 1 szt.
– nie miej niż 3 osoby posiadające uprawnienia do pracy piłami spalinowymi
3) wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługę stanowiącą przedmiot zamówienia
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
10. Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia :
1) wypełniony formularz oferty – zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych – Załącznik Nr 2;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz wykonanych usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że o prace zostały wykonane należycie .
5) Wykaz sprzętu posiadanego przez wykonawcę.
6) Wykaz osób posiadających uprawnienia do pracy piłami spalinowymi.
11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających .
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej .
14. W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
15.Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ( cena brutto ) – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami : składania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna , faks lub e-mail. Jeżeli przekazywane faksem lub e-mailem Zamawiający , żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania