Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Wycinka drzew na obszarze objętym zadaniem pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej.
Numer ogłoszenia: 115038 – 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew na obszarze objętym zadaniem pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z ich wywozem i uprzątnięciem terenu (bez karczowania). Szczegółowy wykaz drzew wraz z ich lokalizacją zawiera załączona Inwentaryzacja drzewostanu przeznaczonego do usunięcia w Parku 1000-lecia (Załącznik Nr 4). Wycince nie podlegają pozycje oznaczone w Inwentaryzacji kolorem żółtym. Usługa związana jest z planowaną realizacją zadania Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej. Na wycinkę uzyskano decyzję Starosty Chojnickiego, zawierającą dokładny opis drzew oddanych pod wycinkę – Decyzja z dnia 26.02.2009r. (Załącznik Nr 3)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank: Bank Millenium S.A. Chojnice Nr rachunku: 78 1160 2202 0000 0000 6088 1644
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pzp, tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3.1 Wymagany potencjał techniczny: – piły spalinowe – 5 szt. – samochód ciężarowy z HDS lub ciągnik z przyczepą – podnośnik min H 21 m – frezarka do pni 1.3.2. Wymagany potencjał kadrowy: – Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia gospodarza terenów zielonych lub inspektora zieleni lub II stopnia leczenia i pielęgnacji drzew lub III stopnia inspektora kontroli jakości prac w zieleni lub inspektora nadzoru terenów zieleni, nadawane przez branżowe stowarzyszenia naukowo-techniczne, np. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Ogrodnictwa, Naczelna Organizacja Techniczna, Europejska Federacja Profesjonalnych Florystów. – 3 osoby uprawnione do pracy piłami spalinowymi Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia wymagane od wskazanych powyżej osób. 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp 3. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i informacji, które winna zawierać oferta przedstawiono w Rozdziale V SIWZ w pozycji B, pkt. 1 – 6. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1. wypełniony formularz oferty – zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z oświadczeniem z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Należy wyszczególnić wykonane usługi z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie – Załącznik nr 5. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za techniczną realizację przedmiotu Zamówienia wraz z kserokopiami posiadanych uprawnień – Załącznik Nr 6. 5. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca – Załącznik Nr 7. 6. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice Wydział Programów Rozwojowych i Współpracy Zagranicznej, p. 509.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, w Biurze Podawczym – pokój 306, parter w Ratuszu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej planowane jest do aplikowania o współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, działanie 5.2. Gospodarka wodna.
Pliki do pobrania
Decyzja
Inwentaryzacja drzewostanu przeznaczonego do usunięcia
Plan
Informacje powiązane: