Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie budynków w przymusowym zarządzie oraz lokali stanowiących własność Gminy Miejskiej Chojnice we wspólnotach mieszkaniowych
Numer ogłoszenia: 55344 – 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie budynków w przymusowym zarządzie oraz lokali stanowiących własność Gminy Miejskiej Chojnice we wspólnotach mieszkaniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie budynków w przymusowym zarządzie o powierzchni użytkowej 4389,02 m2 oraz lokali stanowiących własność Gminy Miejskiej Chojnice we wspólnotach mieszkaniowych o powierzchni użytkowej 636,78 m2, wraz z przynależnymi terenami. Zasób może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia, w związku z przekształceniami własnościowymi. Zakres zamówienia obejmuje: I. Czynności wykonywane w ramach wynagrodzenia: 1. Obsługa administracyjna: a) prowadzenie imiennych kartotek finansowych najemców z wyodrębnieniem czynszu, świadczeń oraz zaległości wraz z należnymi odsetkami, b) sporządzanie i doręczanie najemcom umów, aneksów do umów, faktur, upomnień, wezwań oraz całej korespondencji związanej z administrowaniem zasobami i lokalami, pobieranie czynszu z tytułu najmu lokali oraz wszelkich opłat z tytułu dostaw wody i wywozu śmieci, c.o. i innych i ich rozliczanie, c) sporządzanie w terminie do 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni miesięcznych wykazów otrzymanych wpłat, wykazów należnego czynszu i wpłaconych nadpłat oraz wystawianie faktur dot. należnego czynszu i kosztów utrzymania d) przekazywanie w terminie do dnia 12 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni pobranych wpłat na konto bankowe Zleceniodawcy, e) prowadzenie obsługi w zakresie zasiedlania, zwalniania, zamiany lokali mieszkalnych oraz współudział przy wykonywaniu eksmisji najemców z lokali mieszkalnych , f) przeprowadzanie odczytów wodomierzy w lokalach, g) przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń, interwencji, wniosków najemców i załatwianie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) sporządzanie sprawozdawczości lokalowej, 2. Techniczna obsługa obiektów i zasobów komunalnych : a) sporządzanie bilansu potrzeb remontowych budynków w układzie rzeczowo – finansowym uwzględniającym : – adres obiektu – rodzaj i rozmiar robót – ocenę pilności realizacji potrzeb remontowych b) prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich realizacji c) prowadzenie dla każdego obiektu tzw. książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami II. Czynności podlegające dodatkowej opłacie : 1. Prowadzenie windykacji należności z tytułu czynszów łącznie z postępowaniem sądowym i egzekucyjnym. 2. Zadania w zakresie utrzymania porządku i czystości: a) utrzymywanie czystości i porządku w budynkach , na drogach , chodnikach i terenach objętych administracją, b) utrzymywanie w stanie estetycznym terenów zielonych zlokalizowanych na terenach objętych administracją, c) usuwanie śniegu, likwidacja gołoledzi w okresie zimowym z chodników i jezdni, usuwanie sopli lodowych z dachów administrowanych budynków, d) wykonywanie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji 3. Techniczna obsługa obiektów i zasobów lokalowych: a) przeprowadzanie kontroli i przeglądów stanu technicznego obiektów, instalacji technicznych b) organizowanie wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii instalacji, urządzeń oraz uszkodzeń na administrowanym terenie, c) utrzymywanie w stanie gotowości urządzeń p.poż budynku d) ubezpieczenie budynków 4. Konserwacja i drobne naprawy: a) prowadzenie konserwacji, remontów bieżących w zarządzanych zasobach po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym bez względu na jednostkowy koszt, b) usuwanie usterek wynikających z protokołów pokontrolnych, c) naprawy drobnych usterek zgłaszanych przez najemców lub na podstawie własnych obserwacji, tylko jeżeli ich usunięcie jest obowiązkiem właściciela majątku,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zapewnią na terenie miasta Chojnice, najpóźniej od dnia podpisania umowy, odpowiednio wyposażone biuro obsługi interesantów. Pomieszczenie musi posiadać swobodny dostęp dla ludzi starszych i powinno być wyposażone w telefon i co najmniej 1 zestaw komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem zgodnym z obowiązującymi przepisami o rachunkowości. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą licencję zawodową uprawniającą do zarządzania nieruchomościami, określoną w art. 184 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 , z późn. zm. ) , Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie Wykonawcy, że na terenie miasta Chojnice będzie posiadać biuro z odpowiednim wyposażeniem technicznym lub zobowiązanie do jego otwarcia z dniem podpisania umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany wprowadzonej przez ustawodawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w razie wyczerpania szacunkowej kwoty umownej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Stary Rynek 1 89-600 Chojnice pokój nr 612.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski Stary Rynek 1 89-600 Chojnice Biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania