Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
25/04/2015 S81 Państwa członkowskie – Zamówienie publiczne na usługi – Ogłoszenie o zamówieniu – Procedura otwarta
Polska-Chojnice: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
2015/S 081-143830
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Urząd Miejski
Stary Rynek 1
Punkt kontaktowy: Urząd Miejski, Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Osoba do kontaktów: Jacek Domozych
89-600 Chojnice
POLSKA
Tel.: +48 523971800
E-mail: [email protected]
Faks: +48 523972194
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.miastochojnice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Budowa kolektorów deszczowych na terenie miasta Chojnice – prace projektowe – etap I.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 12: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Chojnice.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na budowę kolektorów deszczowych na terenie miasta Chojnice – prace projektowe – etap I
2. Postanowienia ogólne oraz warunki techniczne podczas wykonywania prac:
2.1. W dokumentacji należy uwzględnić przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z projektowanymi elementami, wynikającą m. in. z uzgodnień z gestorami sieci. Wykonawca uzyska niezbędne warunki techniczne na projektowanie i przebudowę urządzeń oraz uzgodni projekty odnośnie tych urządzeń z właściwymi zarządcami sieci.
Działając z upoważnienia Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne decyzje ( w szczególności lokalizacji celu publicznego, ewentualnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia wodno-prawne), uzgodnienia i opinie jednostek uzgadniających, zgody właścicieli nieruchomości wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę.
2.3. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmian w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach, kosztorysach.
3. Budowa kolektorów deszczowych na terenie miasta Chojnice – prace projektowe – etap I
Opis przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia na podstawie: „Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie Chojnic – koncepcja szczegółowa”
Część Nr I:
1. Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: Struga Jarcewska na terenie miasta, Urząd Skarbowy, zbiornik retencyjny „Fatimska”, zbiornik retencyjny „Zachodni”
1.1. w zakresie robót kanalizacyjnych – układy zamknięte (Tom III: Etap III- koncepcja wynikowa str. 38-44 )
Układ kanalizacyjny nr 1 "Igielska – Skiba"
Budowa i rozbudowa kanalizacji
System odwodnieniowy "Centrum"
Przebudowa ujścia wód deszczowych znajdujących się przy ul. Mickiewicza "Urząd Skarbowy" wraz z budową oczyszczalni ścieków deszczowych poprzez montaż osadników o separatorów oraz przebudową kolektora do ul. Zielonej – oczyszczalnia ścieków deszczowych Qnom=0,8m3/s
System odwodnieniowy "Centrum"
Kanał odpływowy ze zbiornika "Fatimska" – po nowej trasie, wykopowo
System odwodnieniowy "Zachodni"
Budowa kolektorów deszczowych zlokalizowanych w rejonie ul. Asnyka i Leśmiana oraz budowa klektorów w ul. Człuchowskiej z wylotami do cieków wodnych i istniejącego zbiornika retencyjnego "Fatimska" i programowanego zbiornika retencyjnego "Zachodniego"
System odwodnieniowy "Centrum"
Budowa i rozbudowa kanalizacji
Montaż zestawów oczyszczających ścieki deszczowe z istniejących i programowanych układów kanalizacyjnych przed ich wprowadzeniem do odbiornika
1.2. w zakresie robót melioracji miejskiej – układy otwarte (str. 45-49 koncepcji).
Bystrotok – rejon oczyszczalni ścieków.
Przebudowa istniejącego bystrotoku wraz z układem dwóch przepustów ze względu na zły stan techniczny.
Regulacja cieku Jarcewska Struga
Przebudowa (regulacja) odcinka Jarcewskiej Strugi od ul. Zielonej [km ca. 9+800] do programowanego bystrotoku w km ca. 7+140 Jarcewskiej Strugi
Regulacja cieku Jarcewska Struga.
Przebudowa (regulacja) odcinka Jarcewskiej Strugi od początku jej biegu do ul. Zielonej.
Programowany przekrój koryta projektuje się na przepływy o prawdopodobieństwie przewyższenia Q10 % tj. występującego średnio raz na 10 lat.
Układ podczyszczania w formie oczyszczalni ścieków zgodnie z zakresem prac kanalizacyjnych.
Zbiornik retencyjny "Fatimska".
Przebudowa zbiornika retencyjnego „Fatimska” poprzez zwiększenie jego powierzchni.
Zbiornik retencyjny "Zachodni".
Budowa zbiornika retencyjnego „Zachodniego” wraz z przebudową rowu „Zachodniego” na odcinku od programowanego zbiornika „Zachodniego” do zbiornika „Fatimska”.
1.3 w ramach zadania należy również zaprojektować:
– monitoring i pracę w automatyce wszystkich urządzeń (np. zasuwy, zastawki, zestawy oczyszczające) wraz z
przekazywaniem informacji o skażeniu wód opadowych np. ściekami bytowymi,
– dojazd do urządzeń,
– odtworzenie nawierzchni z zaprojektowaniem wpustów ulicznych.
Część Nr II:
2. Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: ul. Okrężna, Park 1000-lecia, zbiornik retencyjny „Sobierajczyka” z dopływami z ul. 14 Lutego i ulicy Czarna Droga.
2.1 w zakresie robót kanalizacyjnych – układy zamknięte
System odwodnieniowy "Centrum"
Budowa kolektora deszczowego zlokalizowanego na odcinku od Parku 1000-lecia do ul. Okrężnej – po nowej trasie, wykopowo i bezwykopowo
System odwodnieniowy "Południowo – Zachodni"
Budowa kolektorów deszczowych obejmujących m.in. ul. 14 Lutego, ulice oś. Kolejarzy oraz przyszłą ul. Glempa
System odwodnieniowy "Centrum"
Budowa i rozbudowa kanalizacji
System odwodnieniowy "Park"
Rozbudowa kanalizacji
Montaż zestawów oczyszczających ścieki deszczowe z istniejących i programowanych układów kanalizacyjnych przed ich wprowadzeniem do odbiornika
Razem 5 szt
2.2 w zakresie robót melioracji miejskiej – układy otwarte
Zbiornik retencyjny "Południowy".
Zbiornik retencyjny "Sobierajczyka".
Budowa zbiornika retencyjnego „Sobierajczyka” oraz przebudowa rowu „S-J”.
Układ zbiorników w Parku Tysiąclecia.
Usprawnienie funkcjonalności pracy zbiorników poprzez przeniesienie układu wspomagającego (układu pompowego) do czaszy zbiornika.
2.3 w ramach zadania należy również zaprojektować:
-zaprojektowanie urządzeń umożliwiających wyłączenie z użytkowania poszczególnych trzech zbiorników, przebudowę kanałów(zmiana umocnienia z płytek betonowych na faszynę) wraz z monitoringiem i automatyką wszystkich urządzeń w parku 1000-lecia
-monitoring i pracę w automatyce wszystkich urządzeń (np. zasuwy, zastawki, zestawy oczyszczające) wraz z przekazywaniem informacji o skażeniu wód opadowych np. ściekami bytowymi,
-dojazd do urządzeń,
-odtworzenie nawierzchni z zaprojektowaniem wpustów ulicznych
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest załączony do SIWZ dokument – Załącznik Nr 3
„Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie Chojnic-koncepcja szczegółowa ” – etap I i III
Zamawiający dopuszcza w ramach zamówienia podział każdej z części na etapy objęte osobnymi pozwoleniami na budowę na podzadania. Nie dotyczy to decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
Wykaz dokumentacji projektowej dla każdej z dwóch części oddzielnie:
1. Wersja elektroniczna na nośniku DVD ( po 2 szt. w formacie edytowalnym właściwym dla rodzaju opracowania – pdf, dwg, doc i xls )
2. Wersja papierowa:
– projekt budowlany z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami, pozwoleniami– po 6 szt.
– przedmiary – po 2 szt.
– kosztorys inwestorski – po 1 szt.
– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – po 2 szt.
– stała organizacja ruchu zatwierdzona przez Starostwo Powiatowe dla każdej z części- w przypadku konieczności jej opracowania.
– badania geotechniczne gruntu w przypadku konieczności ich opracowania – 2 szt.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia usług uzupełniających do 20 % wartości zamówienia.
Zamawiający planuje pozyskanie dofinansowania unijnego na wykonawstwo.
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a Pzp dopuszcza możliwość unieważnienia postepowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA ), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71240000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Część Nr I:
1. Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: Struga Jarcewska na terenie miasta, Urząd Skarbowy, zbiornik retencyjny „Fatimska”, zbiornik retencyjny „Zachodni”
Część Nr II:
2. Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: ul. Okrężna, Park 1000-lecia, zbiornik retencyjny „Sobierajczyka” z dopływami z ul. 14 Lutego i ulicy Czarna Droga.
Szacunkowa wartość bez VAT: 757 820 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 30.6.2016
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Część Nr I: 1. Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: Struga Jarcewska na terenie miasta, Urząd Skarbowy, zbiornik retencyjny „Fatimska”, zbiornik retencyjny „Zachodni”
1)Krótki opis
1.1. w zakresie robót kanalizacyjnych – układy zamknięte (Tom III: Etap III- koncepcja wynikowa str. 38-44 )
Układ kanalizacyjny nr 1 "Igielska – Skiba"
Budowa i rozbudowa kanalizacji
System odwodnieniowy "Centrum"
Przebudowa ujścia wód deszczowych znajdujących się przy ul. Mickiewicza "Urząd Skarbowy" wraz z budową oczyszczalni ścieków deszczowych poprzez montaż osadników o separatorów oraz przebudową kolektora do ul. Zielonej – oczyszczalnia ścieków deszczowych Qnom=0,8m3/s
System odwodnieniowy "Centrum"
Kanał odpływowy ze zbiornika "Fatimska" – po nowej trasie, wykopowo
System odwodnieniowy "Zachodni"
Budowa kolektorów deszczowych zlokalizowanych w rejonie ul. Asnyka i Leśmiana oraz budowa klektorów w ul. Człuchowskiej z wylotami do cieków wodnych i istniejącego zbiornika retencyjnego "Fatimska" i programowanego zbiornika retencyjnego "Zachodniego"
System odwodnieniowy "Centrum"
Budowa i rozbudowa kanalizacji
Montaż zestawów oczyszczających ścieki deszczowe z istniejących i programowanych układów kanalizacyjnych przed ich wprowadzeniem do odbiornika
1.2. w zakresie robót melioracji miejskiej – układy otwarte (str. 45-49 koncepcji).
Bystrotok – rejon oczyszczalni ścieków.
Przebudowa istniejącego bystrotoku wraz z układem dwóch przepustów ze względu na zły stan techniczny.
Regulacja cieku Jarcewska Struga
Przebudowa (regulacja) odcinka Jarcewskiej Strugi od ul. Zielonej [km ca. 9+800] do programowanego bystrotoku w km ca. 7+140 Jarcewskiej Strugi
Regulacja cieku Jarcewska Struga.
Przebudowa (regulacja) odcinka Jarcewskiej Strugi od początku jej biegu do ul. Zielonej.
Programowany przekrój koryta projektuje się na przepływy o prawdopodobieństwie przewyższenia Q10 % tj. występującego średnio raz na 10 lat.
Układ podczyszczania w formie oczyszczalni ścieków zgodnie z zakresem prac kanalizacyjnych.
Zbiornik retencyjny "Fatimska".
Przebudowa zbiornika retencyjnego „Fatimska” poprzez zwiększenie jego powierzchni.
Zbiornik retencyjny "Zachodni".
Budowa zbiornika retencyjnego „Zachodniego” wraz z przebudową rowu „Zachodniego” na odcinku od programowanego zbiornika „Zachodniego” do zbiornika „Fatimska”.
1.3 w ramach zadania należy również zaprojektować:
– monitoring i pracę w automatyce wszystkich urządzeń (np. zasuwy, zastawki, zestawy oczyszczające) wraz z
przekazywaniem informacji o skażeniu wód opadowych np. ściekami bytowymi,
– dojazd do urządzeń,
– odtworzenie nawierzchni z zaprojektowaniem wpustów ulicznych.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71240000
3)Wielkość lub zakres
Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: Struga Jarcewska na terenie miasta, Urząd Skarbowy, zbiornik retencyjny „Fatimska”, zbiornik retencyjny „Zachodni”.
Szacunkowa wartość bez VAT: 294 353 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 31.7.2015. Zakończenie 30.6.2016
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Część Nr II: 2. Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: ul. Okrężna, Park 1000-lecia, zbiornik retencyjny „Sobierajczyka” z dopływami z ul. 14 Lutego i ulicy Czarna Droga
1)Krótki opis
System odwodnieniowy "Centrum"
Budowa kolektora deszczowego zlokalizowanego na odcinku od Parku 1000-lecia do ul. Okrężnej – po nowej trasie, wykopowo i bezwykopowo
System odwodnieniowy "Południowo – Zachodni"
Budowa kolektorów deszczowych obejmujących m.in. ul. 14 Lutego, ulice oś. Kolejarzy oraz przyszłą ul. Glempa
System odwodnieniowy "Centrum"
Budowa i rozbudowa kanalizacji
System odwodnieniowy "Park"
Rozbudowa kanalizacji
Montaż zestawów oczyszczających ścieki deszczowe z istniejących i programowanych układów kanalizacyjnych przed ich wprowadzeniem do odbiornika
Razem 5 szt
2.2 w zakresie robót melioracji miejskiej – układy otwarte
Zbiornik retencyjny "Południowy".
Zbiornik retencyjny "Sobierajczyka".
Budowa zbiornika retencyjnego „Sobierajczyka” oraz przebudowa rowu „S-J”.
Układ zbiorników w Parku Tysiąclecia.
Usprawnienie funkcjonalności pracy zbiorników poprzez przeniesienie układu wspomagającego (układu pompowego) do czaszy zbiornika.
2.3 w ramach zadania należy również zaprojektować:
-zaprojektowanie urządzeń umożliwiających wyłączenie z użytkowania poszczególnych trzech zbiorników, przebudowę kanałów(zmiana umocnienia z płytek betonowych na faszynę) wraz z monitoringiem i automatyką wszystkich urządzeń w parku 1000-lecia
-monitoring i pracę w automatyce wszystkich urządzeń (np. zasuwy, zastawki, zestawy oczyszczające) wraz z przekazywaniem informacji o skażeniu wód opadowych np. ściekami bytowymi,
-dojazd do urządzeń,
-odtworzenie nawierzchni z zaprojektowaniem wpustów ulicznych.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71240000
3)Wielkość lub zakres
Część Nr II:
2. Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: ul. Okrężna, Park 1000-lecia, zbiornik retencyjny „Sobierajczyka” z dopływami z ul. 14 Lutego i ulicy Czarna Droga.
Szacunkowa wartość bez VAT: 463 467 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 31.7.2015. Zakończenie 30.6.2016
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Część Nr 1– 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych )
Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: Struga Jarcewska na terenie miasta, Urząd Skarbowy, zbiornik retencyjny „Fatimska”, zbiornik retencyjny „Zachodni” – prace projektowe – etap I
Część Nr 2– 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych )
Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: ul. Okrężna, Park 1000-lecia, zbiornik retencyjny „Sobierajczyka” z dopływami z ul. 14 Lutego i ulicy Czarna Droga – prace projektowe – etap I.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia w każdej części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania –zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ustawy (wzór stanowi Zał. Nr 4
do SIWZ);
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 10 – 11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia w każdej części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.
1. Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł PLN.
Do oferty należy załłączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający,
że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca musi przedstawić w wykazie że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał:
– co najmniej 1 dokumentację projektową branży sanitarnej (kolektor deszczowy lub sanitarny)
o wartości min. 50 000,00 zł brutto
– co najmniej 1 dokumentację projektową branży drogowej o wartości min. 50 000,00 zł brutto
Zamawiający dopuszcza sumowanie kwot przy projektowaniu budowy kolektora z odtworzeniem nawierzchni.
– co najmniej 1 dokumentację projektową dotycząca projektowania prac melioracyjnych o wartości min. 30 000,00 zł brutto
– co najmniej 1 dokumentację projektową branży teletechnicznej dotycząca projektowania monitoringu i automatyki urządzeń o wartości min. 20 000,00 zł brutto.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Termin wykonania. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
BI.271.7.2015
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
8.6.2015 – 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 8.6.2015 – 10:30
Miejscowość:
Chojnice, Stary Rynek 1, Urząd Miejski
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020.
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wnosi się:
– w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy Pzp.
6.2 Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
– 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
6.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 7.1 i 7.2 wnosi się:
– w przypadku zamówień, których wartość jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21.4.2015
BURMISTRZ
dr ARSENIUSZ FINSTER
Pliki do pobrania
Załącznik Nr 1 Wzór oferty
Załącznik Nr 2 wzór umowy
Załącznik Nr 3 Wyciąg z koncepcji – dokumentacja
Załącznik Nr 4 Oświadczenie dot. art. 44 PZP
Załącznik Nr 5 Oświadczenie dot. art. 24 PZP
Załącznik Nr 6 Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania
Załącznik nr 7 Wykaz usług
Zmiana do SIWZ – 2015-05-11
Zmiana ogłoszenia – 2015-05-15
Informacje powiązane: