Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Chojnicach
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 18
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej na terenie działek nr 637/16 i 637/28, położonych w Chojnicach etap I”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Zakres zamówienia obejmuje:
Budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej na terenie działek nr 637/16 i 637/28, położonych w Chojnicach, zgodnie z zasadami sztuki, technologią, projektem budowlanym oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC o łącznej długości 166,0 m, w tym:
a. kolektor deszczowy ø 400 – długość 166,0 m;
b. studnie rewizyjne ø 1200 – 2 szt.;
c. studnia rewizyjna WAVIN ø 315 – 1 szt.;
d. wpusty uliczne – 4 szt.;
e. wylot wód deszczowych do rowu melioracyjnego.
Adres strony internetowej na, której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Roboty należy wykonać w terminie 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający przedłuży termin wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia w następujących przypadkach:
a. wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych).
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Krzysztof Teclaf – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 3971800 wew. 18
Termin składania ofert upływa dnia 31.03.2009 r. o godz. 08:30. Oferty należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 1
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.03.2009 r. o godz. 09.00 w pok. 611.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozbudował, zmodernizował), co najmniej dwa obiekty o charakterze podobnym w zamówieniu i wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł każda;
d. dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane
do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w w/w zakresie, przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydanym przez tę jednostkę.
e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
f. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
g. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
h. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum
36 miesięcy.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym).
3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie:
a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony wg formularza nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ;
b. do oferty załączyć należy kopię uprawnień oraz aktualny i ważny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy.
c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest faks lub poczta elektroniczna. Jeżeli materiały przekazywane są faksem lub pocztą elektroniczną Zamawiający, żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/jpg.png)
![](/ikony/doc.png)
Informacje powiązane: