Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Ogłoszenie nr 7393 – 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Chojnice: Budowa placów zabaw w Chojnicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52345900000, ul. ul. Stary Rynek 1, 89600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 971 800, e-mail [email protected], faks 523 972 194.
Adres strony internetowej (URL): www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.miastochojnice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej na adres Zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Chojnicach
Numer referencyjny: BI.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa placów zabaw w ramach budżetów obywatelskich w Chojnicach z podziałem na następujące części: Część 1 – Samorząd nr 2 – plac zabaw – ul. Kopernika Część 2 – Samorząd nr 3 – place zabaw – ul. Jabłoniowa; ul. Modrzewiowa Część 3 – Samorząd nr 4 – place zabaw – os. Bursztynowe Modrak; os. Hallera ul. Sportowa Część 4 – Samorząd nr 5 – plac zabaw- ul. Karsińska Część 5 – Samorząd nr 6, 7, 8 – place zabaw – ul. Skrajna; Małe Osady (6); ul. Żwirki i Wigury (7); ul. Dworcowa (8) Część 6 – Samorząd nr 10 – plac zabaw – ul. Sybiraków Zamówienie obejmuje niżej wymienione branże: Budowlana Elektryczna ( ul. Karsińska ) Sanitarna ( ul. Karsińska, ul. Kopernika ) Zakres zamówienia obejmuje: Część 1 – Samorząd nr 2 – ul. Kopernika Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż urządzeń: tablica do koszykówki Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie boiska do siatkówki Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych Nasadzenie drzew i krzewów: klon pospolity i żywopłot bukowy Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci, b)karuzela obrotowa, c)piramida linowa, d)kreatywna strefa gier. e)biegacz f)drabinka podciąg nóg, g)orbitrek, h)twister, wahadło i)ławka, j)kosz na śmieci, k)stojak na rowery (6 stanowisk), l)zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki, m)słupy z siatką do siatkówki Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 1.Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót – wywóz urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5 km Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Część 2 – Samorząd nr 3 – ul. Jabłoniowa; ul. Modrzewiowa ul. Jabłoniowa Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż istniejącego ogrodzenia Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie boiska do siatkówki Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych Nasadzenie drzew i krzewów: klon pospolity i żywopłot bukowy Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci, b)karuzela obrotowa, c)piramida linowa, d)kreatywna strefa gier. e)Biegacz f)drabinka podciąg nóg, g)orbitrek h)twister, wahadło i)ławka x4, j)kosz na śmieci x3, k)stojak na rowery (6 stanowisk) x2, l)zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki, m)słupy z siatką do siatkówki Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. ul. Modrzewiowa Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Przeniesienie urządzeń z placu zabaw przy ul. Jabłoniowej Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Przenoszone urządzenia: a)zjeżdżalnia z drewnianą drabinką b)huśtawka na drewnianej konstrukcji c)trap ruchomy drewniany Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Część 3 – Samorząd nr 4 – os. Bursztynowe Modrak ; os. Hallera ul. Sportowa Os. Bursztynowe Modrak Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni żwirowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie boiska do siatkówki Wykonanie ogrodzenia panelowego Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)sklepik b)kopalnia piasku c)huśtawka bocianie gniazdo d)labirynt e)betonowy stów do szachów + siedziska f)biegacz g)orbitek h)twister + wahadło i)wyciąg górny + pylon + wyciskanie siedząc j)kosz na śmieci x2 k)ławka z oparciem x6 l)stojak na rowery typu spirala x2 m)stacja naprawy rowerów n)tablica informacyjna z regulaminem o)słupy z siatką do siatkówki Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 UWAGA: Nie należy wyceniać pozycji z przedmiaru – demontaż urządzeń ( drabinki 2 szt., huśtawki ważki ) Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. os. Hallera ul. Sportowa Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni trawiastej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie ogrodzenia placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)zestaw statek kosmiczny, b)huśtawka podwójna mix, c)huśtawka bocianie gniazdo d)zestaw ze zjeżdżalnią i kolejką, e)kiwak rekin, f)piaskownica prom kosmiczny, g)ławka z oparciem x1 Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Część 4 – Samorząd nr 5 – ul. Karsińska Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż ławek i koszy na śmieci Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni trawiastej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie boiska do siatkówki Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)zestaw ławka, pylon, prostownik pleców, b)zestaw twister, wahadło, c)zestaw prasa nożna, pylon, wioślarz, d)zestaw biegacz, pylon, orbitrek, e)zestaw wyciąg górny, pylon, wyciskanie siedząc, f)drabinka, pylon, podciąg nóg, g)ławka x3, h)kosz na śmieci x3, i)stojak na rowery (6 stanowisk) x2, j)zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki, k)słupy z siatką do siatkówki l)betonowy stół do gry w tenisa stołowego, m)tablica informacyjna, n)altana drewniana Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Branża elektryczna Budowa przyłącza kablowego zalicznikowego Zabudowa załączonego wolnostojącego ZR ( szafki oświetleniowego – rozdzielczej ) Budowa linii kablowej oświetlenia placu zabaw, w tym słupów oświetleniowych o wysokości 5 m – szt. 6 z oprawami typu LED – szt. 7 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Część 5 – Samorząd nr 6, 7, 8 – ul. Skrajna, Małe Osady (6) , ul. Żwirki i Wigury (7), ul. Dworcowa (8 ) ul. Skrajna Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż istniejących urządzeń Demontaż i ponowny montaż domku ze zjeżdżalnią Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)słup podwójny: biegacz i motyl (montaż łączny) b)słup podwójny: pajacyk i poręcze (montaż łączny) c)pomost rurowy z barierką, kółko, krzyżyk oraz tablica do rysowania d)huśtawka wagowa czteroosobowa e)huśtawka wahadłowa f)sprężynowiec kwiat g)sprężynowiec motor h)karuzela Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Małe Osady Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż istniejących urządzeń Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)słup poczwórny: surfer, narty, drabinka, wioślarz (montaż łączny) b)karuzela c)pomost rurowy z barierką, kółko, krzyżyk oraz tablica do rysowania d)domek ze wspinaczką e)sprężynowiec dinozaur f)szachownica metalowa Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Żwirki i Wigury Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wykonanie nawierzchni poliuretanowej. Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)huśtawka podwójna b)huśtawka równoważna na sprężynie, c)zestaw biegacz (3szt.) d)zestaw drabinka i podciąg nóg, e)zestaw orbitrek, f)zestaw twister, wahadło, g)bramki z siatką do piłki nożnej h)ławka, i)kosz na śmieci, j)stojak na rowery (6 stanowisk), Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. ul. Dworcowa Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)urządzenie dla aktywnych – gąsienica sprawnościowa Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Część 6 – Samorząd nr 10 – ul. Sybiraków Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wycinka drzew ( pozyskane drewno stanowi własność Wykonawcy ) Wykonanie murku oporowego Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni trawiastej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie ogrodzenia placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a)piramida linowa, b)karuzela, c)huśtawka równoważna na sprężynie, d)huśtawka podwójna, e)bujak koparka, f)bujak ptak, g)bujak krowa, h)kreatywna strefa gier i)zestaw biegacz j)zestaw drabinka i podciąg nóg, k)zestaw orbitrek, l)zestaw twister, wahadło, m)zestaw urządzenia wielofunkcyjnego n)ławka x2, o)kosz na śmieci x2, p)stojak na rowery (6 stanowisk), q)tablica informacyjna, Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 24.12.2016 r. 1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej. 2.Po wykonaniu robót teren należy uporządkować. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załącznik Nr 7 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 8 do SIWZ – Dokumentacja Projektowa Załącznik Nr 9 do SIWZ – Przedmiar robót, który stanowi formę pomocniczą
II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45111230-9, 45111240-2, 45111290-7, 45233253-7, 45310000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1145360
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 20/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu tj. spełniają minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy w ten sposób ze w postępowaniu wziąć udział mogą Wykonawcy, którzy (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonali następujące roboty budowlane : a ) minimum 1 robota ogólnobudowlaną o wartości min. 70.000,00 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
Wykonawca na formularzu oferty złoży oświadczenie o okresie gwarancji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości Część 1 – 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych Część 2 – 3.000 zł słownie: trzy tysiące złotych Część 3 – 2.500 zł słownie: dwa i pół tysiąca złotych Część 4 – 3.500 zł słownie: trzy i pół tysiąca złotych Część 5 – 2.000 zł słownie: dwa tysiące złotych Część 6 – 4.000 zł słownie: cztery tysiące złotych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin gwarancji 40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania: a) wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji, e) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, f) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, g) ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących nie możliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy 2) W zakresie płatności i innych: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, c) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 3) W zakresie innych zmian a)zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom oraz podwykonawców Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Budowa placów zabaw w Chojnicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – Samorząd nr 2 – ul. Kopernika Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż urządzeń: tablica do koszykówki Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie boiska do siatkówki Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych Nasadzenie drzew i krzewów: klon pospolity i żywopłot bukowy Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci, b) karuzela obrotowa, c) piramida linowa, d) kreatywna strefa gier. e) biegacz f) drabinka podciąg nóg, g) orbitrek, h) twister, wahadło i) ławka, j) kosz na śmieci, k) stojak na rowery (6 stanowisk), l) zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki, m) słupy z siatką do siatkówki Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 1. Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót – wywóz urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 199514
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Budowa placów zabaw w Chojnicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 – Samorząd nr 3 – ul. Jabłoniowa; ul. Modrzewiowa ul. Jabłoniowa Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż istniejącego ogrodzenia Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie boiska do siatkówki Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych Nasadzenie drzew i krzewów: klon pospolity i żywopłot bukowy Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci, b) karuzela obrotowa, c) piramida linowa, d) kreatywna strefa gier. e) Biegacz f) drabinka podciąg nóg, g) orbitrek h) twister, wahadło i) ławka x4, j) kosz na śmieci x3, k) stojak na rowery (6 stanowisk) x2, l) zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki, m) słupy z siatką do siatkówki Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. ul. Modrzewiowa Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Przeniesienie urządzeń z placu zabaw przy ul. Jabłoniowej Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Przenoszone urządzenia: a) zjeżdżalnia z drewnianą drabinką b) huśtawka na drewnianej konstrukcji c) trap ruchomy drewniany
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 151303
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Budowa placów zabaw w Chojnicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 3 – Samorząd nr 4 – os. Bursztynowe Modrak ; os. Hallera ul. Sportowa Os. Bursztynowe Modrak Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni żwirowej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie boiska do siatkówki Wykonanie ogrodzenia panelowego Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) sklepik b) kopalnia piasku c) huśtawka bocianie gniazdo d) labirynt e) betonowy stów do szachów + siedziska f) biegacz g) orbitek h) twister + wahadło i) wyciąg górny + pylon + wyciskanie siedząc j) kosz na śmieci x2 k) ławka z oparciem x6 l) stojak na rowery typu spirala x2 m) stacja naprawy rowerów n) tablica informacyjna z regulaminem o) słupy z siatką do siatkówki Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 UWAGA: Nie należy wyceniać pozycji z przedmiaru – demontaż urządzeń ( drabinki 2 szt., huśtawki ważki ) os. Hallera ul. Sportowa Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni trawiastej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie ogrodzenia placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) zestaw statek kosmiczny, b) huśtawka podwójna mix, c) huśtawka bocianie gniazdo d) zestaw ze zjeżdżalnią i kolejką, e) kiwak rekin, f) piaskownica prom kosmiczny, g) ławka z oparciem x1 Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 234581
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4 Nazwa: Budowa placów zabaw w Chojnicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 – Samorząd nr 5 – ul. Karsińska Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż ławek i koszy na śmieci Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni trawiastej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie boiska do siatkówki Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) zestaw ławka, pylon, prostownik pleców, b) zestaw twister, wahadło, c) zestaw prasa nożna, pylon, wioślarz, d) zestaw biegacz, pylon, orbitrek, e) zestaw wyciąg górny, pylon, wyciskanie siedząc, f) drabinka, pylon, podciąg nóg, g) ławka x3, h) kosz na śmieci x3, i) stojak na rowery (6 stanowisk) x2, j) zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki, k) słupy z siatką do siatkówki l) betonowy stół do gry w tenisa stołowego, m) tablica informacyjna, n) altana drewniana Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Branża elektryczna Budowa przyłącza kablowego zalicznikowego Zabudowa załączonego wolnostojącego ZR ( szafki oświetleniowego – rozdzielczej ) Budowa linii kablowej oświetlenia placu zabaw, w tym słupów oświetleniowych o wysokości 5 m – szt. 6 z oprawami typu LED – szt. 7
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 238961
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5 Nazwa: Budowa placów zabaw w Chojnicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 – Samorząd nr 6, 7, 8 – ul. Skrajna, Małe Osady (6) , ul. Żwirki i Wigury (7), ul. Dworcowa (8 ) ul. Skrajna Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż istniejących urządzeń Demontaż i ponowny montaż domku ze zjeżdżalnią Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) słup podwójny: biegacz i motyl (montaż łączny) b) słup podwójny: pajacyk i poręcze (montaż łączny) c) pomost rurowy z barierką, kółko, krzyżyk oraz tablica do rysowania d) huśtawka wagowa czteroosobowa e) huśtawka wahadłowa f) sprężynowiec kwiat g) sprężynowiec motor h) karuzela Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Małe Osady Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Demontaż istniejących urządzeń Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) słup poczwórny: surfer, narty, drabinka, wioślarz (montaż łączny) b) karuzela c) pomost rurowy z barierką, kółko, krzyżyk oraz tablica do rysowania d) domek ze wspinaczką e) sprężynowiec dinozaur f) szachownica metalowa Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20 Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. Żwirki i Wigury Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wykonanie nawierzchni poliuretanowej. Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) huśtawka podwójna b) huśtawka równoważna na sprężynie, c) zestaw biegacz (3szt.) d) zestaw drabinka i podciąg nóg, e) zestaw orbitrek, f) zestaw twister, wahadło, g) bramki z siatką do piłki nożnej h) ławka, i) kosz na śmieci, j) stojak na rowery (6 stanowisk), Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. ul. Dworcowa Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) urządzenie dla aktywnych – gąsienica sprawnościowa Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 104258
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 6 Nazwa: Budowa placów zabaw w Chojnicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 – Samorząd nr 10 – ul. Sybiraków Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: Wycinka drzew ( pozyskane drewno stanowi własność Wykonawcy ) Wykonanie murku oporowego Wykonanie nawierzchni pod urządzenia – nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m) Wykonanie nawierzchni trawiastej Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Wykonanie ogrodzenia placu zabaw Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia: a) piramida linowa, b) karuzela, c) huśtawka równoważna na sprężynie, d) huśtawka podwójna, e) bujak koparka, f) bujak ptak, g) bujak krowa, h) kreatywna strefa gier i) zestaw biegacz j) zestaw drabinka i podciąg nóg, k) zestaw orbitrek, l) zestaw twister, wahadło, m) zestaw urządzenia wielofunkcyjnego n) ławka x2, o) kosz na śmieci x2, p) stojak na rowery (6 stanowisk), q) tablica informacyjna, Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 216740
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin gwarancji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Burmistrz
Dr Arseniusz Finster
Pliki do pobrania
Załącznik Nr 1 – formularz oferty
Załącznik Nr 2 – wzór umowy
Załącznik Nr 3 – oświadczenie
Załącznik Nr 4 – grupa kapitałowa
Załącznik Nr 5 – podwykonawcy
Załącznik Nr 6 – wykaz robót
Dokumentacja – cz. 1 – Kopernika
Dokumentacja – cz. 2 – Jabłoniowa, Modrzewiowa
Dokumentacja – cz. 3 – os. Bursztynowe Modrak, os. Hallera Sportowa
Dokumentacja – cz. 4 – Karsińska
Dokumentacja – cz. 5 – Skrajna, Małe Osady, Zwirki i Wigury, Dworcowa
Dokumentacja – cz. 6 – Sybiraków
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi na pytania 2
Odpowiedzi na pytania 25.01.2017
Zmiana do SIWZ – 2017-01-25
Informacje powiązane: