Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Budowa ulicy Mastalerza w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 295612 – 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Mastalerza w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : Nawierzchni ul. Mastalerza z kostki brukowej gr.8 cm o długości 366,5 m i szerokości 2 x 3,0 m i łącznika do ul. Armii Ludowej o długości 154,20 m, szerokości jezdni 2 x 3,0 m ze zjazdami i obustronnym chodnikiem o szerokości 2,0 m ( lokalnie zwężonym do 1,25 m ) oraz nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego ( w kierunku ulicy Sybiraków ) o długości 95,20 m i szerokości 2 x 2,5 m, ciągu pieszo – jezdnego ( w kierunku ul. Pomorskiej, do skrzyżowania z ul. Zawiszy Czarnego ) o długości 32,3 m i szerokości 2 x 2,5 m z zawrotką o szerokości 8,5 m oraz nawierzchni chodnika w kierunku ul. Zawiszy Czarnego o długości 32,5 m i szerokości 2,0 m. Sieci kanalizacji deszczowej o średnicach PCV Ø 200 mm o długości 189,0 m; PCV Ø 250 mm o długości 207,0 m; PCV Ø 315 mm o długości 81,0 m oraz PCV Ø 400 mm o długości 234,0 m wraz ze studzienkami – 18 szt.. i wpustami ulicznymi – 24 szt., przykanalikami do wpustów ulicznych Ø 160 – 97,1 mb i przykanalikami do granic posesji w pasie drogi Ø 160 – 230 mb oraz przebudowę odcinka sieci w ul. 18 Pułku Ułanów z Ø 250 na Ø 315 na długości 63,0 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi – z kostki betonowej polbruk 8 z zagęszczeniem gruntu. Badania geotechniczne wykazały, iż na terenie budowy kanalizacji deszczowej jest niejednorodność gruntów, obejmujących grunty słabonośne. Wobec czego należy wycenić wymianę istniejącego gruntu na piaszczysto – żwirową wraz z zagęszczeniem. Usunięcie kolizji istniejących słupów oświetleniowych z projektowaną budową nawierzchni – szt. 10 wykop 80 m. Powyższe dane są podstawą do wyceny usunięcia kolizji istniejących lamp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.11-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,- PLN Słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych Wadium należy wnieść – przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.09.2009r. do godz. 11 00
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej trzy roboty budowlane ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. c. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. – Kierownik budowy – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami drogowymi + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa – Kierownik robót branży sanitarnej – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa – Kierownik robót branży elektrycznej – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; f. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; g. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Zamawiający oceni spełnianie w. w. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 i 2 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. – załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, w. w. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, w.w. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. Wykazu osób (załącznik nr 5), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: – uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik budowy) lub inny równoważny dokument o wpisie do rejestru zawodowego zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich UE. – uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót) lub inny równoważny dokument o wpisie do rejestru zawodowego zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich UE. – uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót) lub inny równoważny dokument o wpisie do rejestru zawodowego zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich UE. b. Wykazu wykonanych robót budowlanych – min. 3 (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. budowy kanalizacji deszczowej w ul. Mastalerza, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 4 do SIWZ. c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d. Wykonawca w celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp 3. Tabela elementów scalonych – załącznik Nr 6 do SIWZ 4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony według własnych indywidualnych kalkulacji z podaniem składników cenotwórczych Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. ). Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89- 600 Chojnice Wydział Budowlano – Inwestycyjny III piętro pokój 608.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice Biuro Padawcze – Informacja parter pokój 307.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Wzór umowy
Oferta
Oświadczenie
Przedmiar
Dokumentacja techniczna
Pytania i odpowiedzi
Przedmiar 2
Uzgodnienia
Informacje powiązane: