Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Modernizacja 225 komputerów zakupionych w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chojnic o numerze POIG.08.03.00-22-061/10 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – elnclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 330590 – 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 225 komputerów zakupionych w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chojnic o numerze POIG.08.03.00-22-061/10 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – elnclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia: 1. Montaż lub wymiana w 50 komputerach (Actina 500X) zlokalizowanych u beneficjentów ostatecznych: a) montaż dodatkowej pamięci operacyjnej RAM o parametrach nie mniejszych niż: -4GB -min. 1333 MHz -kompatybilna z obecną w komputerze (2x DDR3 2048 MB PC 1333) -typ pamięci DDR3 -typ pamięci obsługiwany prze zainstalowaną w komputerze płytę główną – Gigabyte GA-Q57M-S2H b) montaż dodatkowej karty graficznej kompatybilna z płytą główną zainstalowaną w komputerze – Gigabyte GA-Q57M-S2H o parametrach nie mniejszych niż: -wielkość wbudowanej w kartę pamięci minimum 2048 MB W teście PassMark Software w zakładce VGA Benchmarks karta ta musi otrzymywać minimum 1800 punktów. – wyniki ww. testu opublikowane są pod adresem internetowym: http://www.passmark.com/index.html – do oferty należy załączyć wydruk z w/w strony internetowej potwierdzający spełnienie przez oferowaną kartę graficzną ww. warunku. – jeżeli karta graficzna zainstalowana w oferowanym zestawie komputerowym nie będzie znajdować się w tabeli wyników testów PassMark Software, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentu lub oświadczenia, w którym potwierdzone zostanie, że oferowana w komputerze karta graficzna została poddana w/w testowi i uzyskała w nim wymaganą ilość punktów. c) wymiana zasilacza komputera o parametrach nie mniejszych niż: -maks. moc 600 W -ilość wtyczek MOLEX min. 2 szt. -ilość wtyczek S-ATA min. 4 szt. -ilość wtyczek Floppy min. 1 szt. -ilość wtyczek ATX 12V min. 1 szt. -typ PFC: Pasywne -posiadane zabezpieczenia min. AFC, przeciwzwarciowe, przeciwprzepięciowe, przeciw przeciążeniowe -ilość wentylatorów min. 1 szt. -maks. głośność 23 dB d) wymiana klawiatury o parametrach nie mniejszych niż: -klawisze numeryczne -interfejs USB -konstrukcja odporna na płyny z nisko profilowanymi klawiszami -kabel co najmniej 1,5m e) wymiana myszki o parametrach nie mniejszych niż: -typ myszy: Optyczna -komunikacja z komputerem przewodowa -interfejs USB -rozdzielczość co najmniej 800 -długość kabla co najmniej 1 m -liczba przycisków minimum 3 szt. -liczba rolek minimum 1 szt. 2. Montaż lub wymiana w 175 komputerach (Actina 500X) zlokalizowanych w pracowniach komputerowych: a) montaż dodatkowej pamięci operacyjną RAM o parametrach nie mniejszych niż: -4GB -min. 1333 MHz -kompatybilna z obecną w komputerze (2x DDR3 2048 MB PC 1333) -typ pamięci DDR3 -typ pamięci obsługiwany prze zainstalowaną w komputerze płytę główną – Gigabyte GA-Q57M-S2H b) wymiana klawiatury o parametrach nie mniejszych niż: -klawisze numeryczne -interfejs USB -konstrukcja odporna na płyny z nisko profilowanymi klawiszami -kabel co najmniej 1,5m c) wymiana myszki o parametrach nie mniejszych niż: -typ myszy: Optyczna -komunikacja z komputerem przewodowa -interfejs USB -rozdzielczość co najmniej 800 dpi -długość kabla co najmniej 1 m -liczba przycisków minimum 3 szt. -liczba rolek minimum 1 szt. d) montaż słuchawek o parametrach nie mniejszych niż: -komunikacja z urządzeniem przewodowa -długość przewodu co najmniej 1,8 m -złącze mini Jack + przejściówka na duży Jack -regulacja głośności 2. Po zakończeniu usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą dokonania w/w wymian. 3. Usługa musi być zrealizowana w miejscach instalacji komputerów. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 24 – miesięcznej gwarancji na wszystkie urządzenia i materiały objęte przedmiotem zamówienia 12 miesięcznej rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia, że na własny koszt dokona niezbędnych napraw, w przypadku uszkodzenia podzespołów w trakcie ich montażu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
- Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: Trzy tysiące złotych 00/100).
- Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.10.2014r. do godz. 09:30
- Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Urząd Miejski Chojnice Nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 Tytuł wpłaty: wadium na modernizację 225 komputerów – wykluczenie cyfrowe
- W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
- Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty – w osobnej kopercie zatytułowanej /wadium/.
- Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
- Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
- Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a/ odmówi podpisania umowy, na warunkach określonych w ofercie b/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto wadium traci Wykonawca, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
- Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużania ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy.
- Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Należy wykazać, iż wykonano (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych -wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną usługę o wartości minimum 50.000 zł odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) W zakresie zmiany terminu wykonania: a) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, b) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, 2) W zakresie płatności i innych: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, b) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, c) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, pok. 405.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, BIURO PODAWCZE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – elnclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania