Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Dostawa i montaż automatycznej toalety publicznej przy ul. Mickiewicza w Chojnicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw i montaż automatycznej toalety publicznej przy ul. Mickiewicza w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż prefabrykowanej w pełni automatycznej toalety publicznej, przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz kobiet w celu przewijania niemowląt. Automatyczna toaleta publiczna składać się co najmniej z dwóch pomieszczeń, w tym z kabiny toalety oraz pomieszczenia technicznego. Figura zewnętrzna prostopadłościan ustawiony na fundamencie przygotowanym przez Zamawiającego o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 7,50m2 Konstrukcja prefabrykowana: podłoga z betonu lub innych materiałów, ściany np. z profili stalowych, ocynkowanych ogniowo. Przegrody zewnętrzne ocieplane z materiałów izolacyjnych. Ściany wewnętrzne oraz sufit z materiałów z łatwo zmywalnych płyt np. z tworzywa sztucznego. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż toalety we wskazanym miejscu przez Zamawiającego oraz podłączenie do instalacji wodnej, kanalizacyjnej i energetycznej. Elewację toalety publicznej wykonać z polerowanych płyt czarnego granitu. Drzwi do kabiny toalety umieszczone od strony południowej, automatyczne przesuwne z swobodnym dostępem osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim min. szer. 90cm, połączone z systemem opłat i sterowania. Nad drzwiami zamontować daszek osłonowy oraz system oświetlenia wejścia. Umieścić widoczny, podświetlany panel z oznaczeniem WC oraz czytelną instrukcje korzystanie z toalety. Drzwi do pomieszczenia technicznego zlokalizować od strony wschodniej, północnej lub zachodniej. Drzwi powinny być dodatkowo oznakowane. Wyposażenie: Toaleta automatyczna winna być wyposażona w następujące elementy: -system poboru pieniędzy z automatycznymi drzwiami -system alarmowy i zabezpieczający osoby w trakcie korzystania z toalety -system alarmowy zabezpieczający toaletę. -muszla ustępowa z systemem automatycznego mycia, dezynfekcją chemiczną i suszeniem, -stolik do przewijania niemowląt, -bezdotykowy zestaw do mycia rąk z ciepłą wodą, dozownikiem mydła i suszarkę, podajnik papieru, kosz na śmieci. -system ogrzewana i wentylacja -lustro -uchwyt dla osób niepełnosprawnych -podtrzymywacz napięcia -ręczne otwieranie drzwi od środka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.11.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium wniesienia zabezpieczenia wadium w wysokości 3.000 zł. słownie : trzy tysiące zł 00/100 1.Wadium należy wnieść w terminie do 23.07.2009r. do godz. 10:00 2.Wadim wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Urząd Miejski w Chojnicach Nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 3.Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokument wadium należy dołączyć do oferty 4Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony 5Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a)Odmówi podpisania umowy, na warunkach określonych w ofercie b)Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki ustawy art.22 ust 1 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawę stanowiącej przedmiot zamówienia. 8.Udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim. 2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty cenowej zgodnie z załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z oświadczeniem o okresie gwarancji. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)Oświadczenia: -o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3)Zaświadczenia -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie – odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np. referencje) od inwestorów potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie – min. 1 dostawa wraz z montażem podobnego zestawu toalet. 4)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5)Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. ) 5.Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Chojnice ul. Stray Rynek 1 89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, Biuro Podawcze pok. 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Oferta cenowa
Oświadczenie
Umowa
Wykaz dostaw
Dokumentacja techniczna
Informacje powiązane: