Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 7 w Chojnicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 7 w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem niżej wymienionego sprzętu sportowego do wyposażenia sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 7 w Chojnicach: Lp. Nazwa ilość 1. Słupki do siatkówki aluminiowe profesjonalne wielofunkcyjne z naciągiem wewnętrznym blokowanym mimośrodowo, płynna regulacja wysokości siatki (możliwość gry w tenisa), profil aluminiowy 75 x120 mm, korbka składana, chowana w słupku. kpl. 1 2. Siatka do siatkówki turniejowa, grubość splotu 3 mm, linka stalowa, boczne wzmocnienie, mocowanie w 4 punktach szt. 1 3. Siatka do siatkówki turniejowa z antenkami, obszyta z czterech stron taśmą szt. 2 4. Słupki do tenisa profesjonalne aluminiowe owalne z wewnętrznym naciągiem siatki para 1 5. Taśma ściągająca siatkę do tenisa ziemnego wraz z obciążnikiem lub zaczepem gruntowym szt. 1 6. Siatka tenisa ziemnego czarna, gr. splotu siatki 2mm szt. 1 7. Słupki do badmintona mocowane w tulejach para 1 8. Stojak do badmintona przejezdny na kółkach z obciążnikiem para 1 9. siatka do badmintona biała. szt. 1 10. Pas i urządzenie mocujące z zapadką do naciągu siatki (do słupków w tulejach) szt. 1 11. Bramki do piłki ręcznej profesjonalne aluminiowe (2×3 m) z łukami składanymi para 1 12. Zestaw talerzyków do zamontowania bramki na posadzce hali sportowej, zestaw uchwytów na 1parę bramek zestaw 1 13. Rama podłogowa z deklem szt. 1 14. Siatki do piłki ręcznej standard z piłkochwytem, grubość splotu siatki 3-3,5 mm para 1 15. Ławeczki gimnastyczne – długość 3,0 m, nogi drewniane szt. 6 16. Odskocznia gimnastyczna treningowa szt. 1 17. Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa z wózkiem, pokrycie syntetyczne szt. 1 18. Kozioł gimnastyczny z regulacja wysokości, pokrycie syntetyczne kpl 1 19. Równoważnia gimnastyczna, długość – 3 m, niska szt. 1 20. Materac gimnastyczny 200x120x10 cm szt.10 21. Siatka ochronna polipropylenowa, oczka 45×45 mm, gr. splotu 2-3 mm, kolor do wyboru niebieski, jasno zielony, zielony, żółty, czerwony, biały 200 m2 22. Ławki do szatni lub na korytarz, szerokość 40 cm, półka z listew na obuwie 20 m.b . 23. Wieszaki do szatni mocowane do ściany na ramie metalowej m.b. 20 m.b. 24. Wózek na materace, L=200 cm, B=100 cm, Qmax=250 kg szt. 1 25. Wózek na materace składany sześciokołowy, (2x100cm) x 100 cm. szt. 1 26. Regał magazynowy o wymiarach 200 x 100 x 40 cm, stelaż metalowy, półki z płyty szt. 2 27. Zestaw szkolny do Unihokeja: 12 kijów + 12 piłek + 2 bramki młodzieżowe kpl 1 28 Konstrukcje do mocowania siatki szt. 1 Sprzęt sportowy objęty realizacją zamówienia powinien być zgodny z europejskimi normami, posiadać aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia sprzętu sportowego znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem. W związku z tym, że sala jest w trakcie budowy Wykonawca przed złożeniem oferty dokona wizji lokalnej obiektu oraz dokona uzgodnień związanych z technicznymi założeniami montażu urządzeń. Wykonawca musi legitymować się opinią stwierdzająca zgodność sprzętu sportowego z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny użytkownika zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów(Dz. U. Nr 229, poz. 2275), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne(Dz. U. Nr 63, poz. 395) oraz posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa użytkownika oraz korzystania wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
Sprzęt sportowy objęty realizacją zamówienia powinien być zgodny z europejskimi normami, posiadać aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia sprzętu sportowego znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem Wykonawca musi legitymować się opinią stwierdzająca zgodność sprzętu sportowego z wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny użytkownika zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów(Dz. U. Nr 229, poz. 2275), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne(Dz. U. Nr 63, poz. 395) oraz posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa użytkownika oraz korzystania wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o okresie gwarancji – 2 lata
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 4. Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodu siły wyższej, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania prac o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. 5. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako siła wyższa wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice, pokój 608.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice Biuro Podawcze/Informacja pokój 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania
Oferta
Umowa
Oświadczenie 1
Oświadczenie 2
Zmiana do SIWZ
Informacje powiązane: