Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Chojnice: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego na terenie miasta Chojnice
Numer ogłoszenia: 407438 – 2010;
data zamieszczenia: 14.12.2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego na terenie miasta Chojnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego w mieście Chojnice do 31.03.2012r. Ilość punktów świetlnych – 1.529 szt. Ilość punktów oświetlenia może ulec zamianie w przypadku dobudowy nowych punktów świetlnych. Ilość punktów zapalania (sterowania) – 45 szt. Zakres robót związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia ulic obejmuje następujące prace: – usuwanie awarii obwodu oświetlenia drogowego: w ciągu 2 dni roboczych – naprawa nieczynnego punktu świetlnego: w ciągu 3 dni roboczych – monitoring sprawności źródeł światła – objazd co 14 dni – usuwanie zagrożeń: złamana latarnia itp. związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego i osób trzeci w trybie natychmiastowym. – naprawa uszkodzonych: styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych , końcówek kabli itp. – Wymiana uszkodzonych: bezpieczników, styczników, żarówek, przekaźników zmierzchowych, opraw, wysięgników, słupów, itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, – Czyszczenie opraw łącznie z kloszami na wskazanie Zamawiającego – Konserwacja szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach, – Lokalizacja oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, – Sprawdzanie układów zapłonowych opraw, – Ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrola realizacji usterek gwarancyjnych, – Sprawdzenie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, – Sprawdzanie poziomu hałasu i drgań źródeł światła, – Sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno – pomiarowej, – Ustawianiu i regulacji przekaźników zmierzchowych (czas pomiędzy załączeniem pierwszego a ostatniego obwodu nie może być dłuższy niż 15 minut) – Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: kloszy, opraw, wysięgników, słupów, układów sterowniczych, kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, szafek, zamków i zamknięć, tablic oświetleniowych itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego – Wykonania oględzin i przeglądów technicznych (1 raz w roku) – Utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów, – Prześwietleń drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych trzy razy w roku – Wykonanie pozostałych innych nieopisanych robót towarzyszących występujących podczas konserwacji i utrzymaniu oświetlenia ulicznego Wykonawca w cenie ryczałtowej za konserwację punktu oświetleniowego musi również uwzględnić następujące stałe koszty związane z: – dopuszczeniem do pracy na sieci przez Rejon Dystrybucji Chojnice, – opłatą za udostępnienie sygnału sterowania oświetleniem drogowym lub zainstalowanie własnych przekaźników zmierzchowych – prowadzeniem niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych (dzienniki oględzin, przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów) – prowadzeniem całodobowego przyjmowania zgłoszeń o usterkach oświetlenia ulicznego, – prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach oświetlenia i ich naprawie, Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonane należycie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodu siły wyższej, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania prac o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojnę, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako siła wyższa wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 10:15, miejsce: Biuro Podawcze Urzędu Miejskiego w Chojnicach ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: