Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.miastochojnice.pl/
Chojnice: Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice
Numer ogłoszenia: 197320 – 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice; 2. Zakres zamówienia obejmuje: Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice. Łączna długość rowów melioracyjnych na terenie miasta, przewidzianych do konserwacji w okresie od dnia podpisania umowy (ale nie wcześniej niż od 1 lipca 2012r.) do 31.06.2014r. wynosi 8000 mb., w tym: a. ul. Bytowska (granica miasta) – 200 mb b. ul. Dębowa – 160 mb; c. ul. Leśna (od wylotu kolektorów deszczowych na Kardewie do stawu) – 440 mb; d. ul. Angowicka (od przepustu pod torem kolejowym) do przepustu pod Al. Brzozową oraz wzdłuż ul. Sobierajczyka – 2130 mb; e. Park 1000-lecia – 250 mb; f. Al.M.B.Fatimskiej (na odcinku od przepustu pod ul. Człuchowską do wlotu kolektora deszczowego przy ul. Kwiatowej) – 450 mb; g. ul. Człuchowska – 470 mb; h. osiedle Sybiraków – 440 mb; i. Rów Władysławek (od Zamieścia do przepustu przy ul. Asnyka) – 1300 mb; j. ul. Mickiewicza i ul. Pietruszkowa – 180 mb; k. ul. Strzelecka – 660 mb; l. Jarcewska Struga (od wylotu kolektorów deszczowych za Urzędem Skarbowym) – 1000 mb; m. Rów Władysławek 2 – 320 mb Przepusty: a. ul. Dębowa – 1 szt., 6 mb; b. Zamieście – 3 szt., po 4 mb każdy, razem 12 mb; c. ul. Asnyka – 1 szt., 12 mb; d. ul. Człuchowska – 3 szt., 52 mb, 15 mb, 6 mb, razem 73 mb; e. ul. Działkowa – 3 szt., 2 x 5 mb, 8 mb, razem 18 mb; f. ul. Angowicka – 1 szt., 28 mb; g. pod torem kolejowym przy ul. Angowickiej – 1 szt., 6 mb. Zakres bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych obejmuje: a. oczyszczanie dna rowów z namułu gr. 10 cm wraz z jego załadowaniem i wywozem własnym transportem; b. oczyszczanie z namułu przepustów rurowych; c. hakowanie dna cieków; d. oczyszczanie rowów, skarp rowów i terenów przyległych do rowów z nieczystości i gruzu wraz z wywozem na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Nowy Dwór koło Angowic; e. wykaszanie porostów i trawy z obu skarp rowów wraz z natychmiastowym załadowaniem i wywozem zgrabionej trawy własnym transportem; f. ręczne wycinanie krzaków na skarpach rowów; g. udrażnianie przepustów; h. całoroczna obsługa dwóch krat – jedna na rowie Władysławek i jedna na rowie przy Al.M.B.Fatimskiej (dozór codzienny); i. bieżące usuwanie zatorów; j. naprawa przepustów wraz z przyczółkami. Zasady bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych: a. bieżąca konserwacja określonego rowu melioracyjnego wykonywana będzie dwa razy w roku (jednokrotnie w każdym półroczu roku kalendarzowego); b. codzienne dozorowanie dwóch krat – jedna na rowie Władysławek i jedna na rowie przy Al.M.B.Fatimskiej z bieżącym usuwaniem zatorów lub spiętrzeń, będących przyczyną uszkodzeń lub zalewania terenów przyległych; c. zapewnienie drożności przepustów w przypadku wystąpienia ciągłych, wielogodzinnych opadów deszczu lub śniegu tak, aby zachowane było bezpieczeństwo komunikacyjne oraz mienia mieszkańców; d. wykaszanie skarp rowów z porostów, trawy i krzaków oraz ich bieżące czyszczenie ze śmieci i gruzu dotyczy obu stron każdego rowu z rowów wymienionych powyżej; e. bieżący wywóz ww śmieci i gruzu będzie następował na teren składowiska i będzie udokumentowany odpowiednim kwitem (karta przekazania odpadów), dołączonym obowiązkowo do dokumentów rozliczeniowych z wykonanych prac. Obowiązki Wykonawcy: a. pełna gotowość do prowadzenia akcji zabezpieczającej w sytuacji wystąpienia ciągłych opadów deszczu lub śniegu, zagrażających bezpieczeństwu komunikacyjnemu i mieniu mieszkańców (zabezpieczenie przed wylaniem rowów na przyległe szlaki komunikacyjne lub tereny zabudowane); b. posiadanie pozwolenia na transport odpadów lub korzysta z usług podmiotu posiadającego takie pozwolenie; c. dołączanie do dokumentów rozliczeniowych z wykonanych prac dokumentów potwierdzających przyjęcie na teren składowiska wszelkich odpadów i gruzu pochodzących z oczyszczania rowów melioracyjnych. 3. Warunki techniczno – organizacyjne podczas wykonywania prac: a. wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac oraz za metody organizacyjno – techniczne; b. wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 4. Prace realizowane będą każdorazowo na podstawie zlecenia ustnego lub pisemnego oraz w oparciu o poczynione uzgodnienia. Odbiór wykonanych prac nastąpi protokolarnie na podstawie telefonicznego bądź pisemnego zgłoszenia Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 4. Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodu siły wyższej, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania prac o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. 5. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako siła wyższa wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach: a. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji: wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu prac nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego b. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie następujących sytuacjach: zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT c. Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy d. Warunki zmian: inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego zgoda obu stron umowy forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Podawcze, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: