Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 43 fax. 52/3972 194
e-mail: [email protected]
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Mastalerza w Chojnicach”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45232411-6 – Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Zakres zamówienia obejmuje:
Budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Mastalerza w Chojnicach zgodnie z zasadami wiedzy budowlanej, technologią, projektem budowlanym oraz warunkami udzielonego pozwolenia na budowę.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Mastalerza w Chojnicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (które mają formę pomocniczą) dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz udzielonym pozwoleniem na budowę przez Starostę Chojnickiego Nr AB.7351-988/08 z dnia 25 lutego 2009 r.
Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy i wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu.
Zakres zamówienia obejmuje budowę:
Sieci kanalizacji deszczowej o średnicach PCV o 200 mm o długości 189,0 m; PCV o 250 mm o długości 207,0 m; PCV o 315 mm o długości 81,0 m oraz PCV o 400 mm o długości 234,0 m wraz ze studzienkami – 17 szt.. , wpustami ulicznymi – 24 szt., przykanalikami Ø 160 97,1 mb oraz przebudowę odcinka sieci w ul. 18 Pułku Ułanów z Ø 250 na 315 na długości 63,0 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi – z kostki betonowej „polbruk 8” z zagęszczeniem gruntu.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa przyłączy Ø 160-230 mb do posesji w pasie drogi.
Badania geotechniczne wykazały, iż na terenie budowy kanalizacji deszczowej jest niejednorodność gruntów, obejmujących grunty słabonośne.
Wobec czego należy wycenić wymianę istniejącego gruntu na piaszczysto – żwirową wraz z zagęszczeniem.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Wszelkich informacji udziela Danuta Ruhs, pok. 607, nr tel. (52) 3971800 wew.43
Termin składania ofert: 12.08.2009 r. godz. 10:00
Oferty w kopertach zamkniętych z napisem „Oferta – Nie otwierać przed 12.08.2009 r. do godz. 1010” należy złożyć w Biurze Podawczym – Informacja pokój 306 Urzędu Miejskiego, ul. Stary Rynek 1 w Chojnicach.
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju 607, dnia 12.08.2009 r. o godz. 1010 w Wydziale Budowlano – Inwestycyjnym.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Roboty należy wykonać nie później niż do 30.11.2009 r., a rozpocząć po przekazaniu placu budowy.
Zamawiający przedłuży termin wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia w następujących przypadkach:
a. wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych bądź uzupełniających, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych i inne zdarzenia losowe).
Zamawiający przyjmuje za rozliczenie formę ryczałtową, która nie może ulec zmianie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót uzupełniających.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj.
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej trzy roboty budowlane ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj.
– Kierownik budowy – posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
f. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. – załącznik nr 3.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie:
a. Wykazu osób (załącznik nr 5), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają:
– uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
(kierownik budowy)
b. Wykazu wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – zał. nr 4 do SIWZ.
c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty.
Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp
3. Tabela elementów scalonych – załącznik nr 6 do SIWZ
4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony według własnych indywidualnych kalkulacji z podaniem składników cenotwórczych
Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
Zamawiający nie przewiduje:
– zawarcia umowy ramowej.
– zastosowania aukcji elektronicznej.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z Wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna i faks. Jeżeli materiały przekazywane są faksem, Zamawiający żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Oferta
Oświadczenie
Wzór umowy
Przedmiar
Dokumentacja techniczna
Odpowiedzi na pytania Informacje powiązane:













