Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice
Adres:
ul. Stary Rynek 1
89-600 Chojnice
Tel. 052/3971800 wew. 38 faks: 052/3972194
e-mail: [email protected]
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
NA:
„Budowa oświetlenia dróg dojazdowych do garaży przy ul. Młodzieżowej w Chojnicach”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV
45000000-7 – roboty budowlane
45231400-9 – roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia dróg dojazdowych do garaży przy ul. Młodzieżowej w Chojnicach na działkach o numerach 495/134, 495/135, 495/155.
Zakres projektu obejmuje zabudowanie obok istniejącego zestawu złącza kablowego z licznikami na garaże, złącza kablowo-pomiarowego typu ZKP 10/1. Wstawienie wyłączników oraz wkładek bezpiecznikowych.
Pomiar energii elektrycznej będzie dokonywany w układzie bezpośrednim licznikiem energii czynnej 400/230V, 10/40A zlokalizowanym w złączu kablowo pomiarowym ZKP 10/1. Wypięcie istniejącego kabla YAKY 4 x 120mm2 w istniejącym zestawie złączowym w kierunku złącza nr 502 i wprowadzenie do projektowanego ZKP 10/1.
Od ZKP 10/1 do istniejącego zestawu złączowego ułożenie nowego odcinka kabla YAKY 4 x 120 mm2. Zabudowanie szafki oświetleniowej.
Od zabudowanej szafki oświetleniowej wyprowadzenie dwóch obwodów kablowych oświetleniowych YAKY 4 x 35mm2 o długości 308 i 579m.
Ponadto należy ustawić 22 słupy oświetlenia ulicznego z montażem wysięgników rurowych i opraw do lamp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych robót oraz w dokumentacji projektowej. Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający przyjmuje za rozliczenie formę ryczałtową, która nie może ulec zmianie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2009r.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1. Spełniają warunki ustawy art.22 ust 1
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej.
7. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem wykonanej roboty budowlanej, wartości, daty wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie.
8. Udzielą gwarancji na wykonanie robót minimum 5 lat.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMANTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim.
2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Formularz oferty cenowej zgodnie z załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z oświadczeniem o okresie gwarancji.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) Oświadczenia:
• o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
• o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3) Zaświadczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5) Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz
Tylko w przypadku składania oferty wspólnej
3. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
5. Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Zamawiający nie przewiduje:
– zawarcia umowy ramowej.
– zastosowania aukcji elektronicznej.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.miastochojnice.pl , Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 pokój 610
Termin składania ofert: 09.07.2009 r. godz. 10:00
Otwarcie ofert: nastąpi w pokoju 611, dnia 09.07.2009 r. o godz. 10:10 w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która powinna być zaadresowana na zamawiającego, zawierać oznaczenie „Budowa oświetlenia dróg dojazdowych do garaży przy ul. Młodzieżowej w Chojnicach”, nazwę i adres Wykonawcy oraz „Nie otwierać przed 09.07.2009r. godz. 10:10”
Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od daty składania ofert
Wszelkich informacji udziela Milena Skwierawska, pok. 610, nr tel. (52) 3971800 wew.38
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/doc.png)
Informacje powiązane: