Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Oświetlenia ulic : Czereśniowa, Gruszkowa, Podlesie i Wiśniowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia uliczne w ulic Czereśniowej, Gruszkowej, Podlesie i Wiśniowej 1.Zakres zamówienia obejmuje. Przedmiotem zamówienia jest oświetlenie ulicy Czereśniowej , Gruszkowej, Podlesie i Wiśniowej w Chojnicach. Zasilanie będzie odbywać się z istniejącej linii oświetleniowej z stacji transportowej Chojnice ul. Jabłoniowa oraz stacji transportowej Chojnice ul. Strzelecka obwód Podlesie. Zakres projektu obejmuje spięcie istniejących obwodów oświetleniowych będących obecnie w układzie promieniowym. Od istniejących słupów nr 6 i 12 obwodu Wiśniowa oraz obwodu Podlesie i obwodu Orzechowa wbudować linię kablową oświetleniową. Na linię zastosować kabel YAKY 4x35mm2. Ponadto należy ustawić 25 słupów i montażem wysięgników i opraw wraz z fundamentami . W zamówieniu należy uwzględnić zmiany w książce przedmiarów. Zmiany nastąpiły w niżej wymienionych pozycjach. poz. nr 8 jest 68. szt. a winno być 54 szt. poz. nr 9 jest 99 szt. a winno być 87 szt. poz. nr 11 jest 31 szt. a winno być 25 szt. poz. nr 12 jest 31 szt. a winno być 25 szt. poz. nr 13 jest 31 kpl a winno być 25 kpl poz. nr 14 jest 412 m przew. a winno być 333 m przew. poz. nr 15 jest 31 szt. a winno być 25szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki ustawy art. 22 ust 1 2.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2. 4.Udzielą gwarancji na wykonanie robot minimum 5lat 5.Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem wykonanych robót budowlanych z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty budowlane zostały wykonane należycie
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim. 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Wykaz co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem wykonanych robót budowlanych , dat wykonania, kwot z załączeniem dokumentów potwierdzających , że zostały wykonane należycie . a)Ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 1 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument b)Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: a2),3),5) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: (1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie b)4) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy c)dokumenty z pkt. a) (1), (3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy , natomiast dokumenty z pkt. a) (2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 3.Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale V bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.miastochojnice.pl Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 pokój 610.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/tif.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/pdf.png)