Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Chojnicach
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 43
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Budowę sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45.21.22.22-8 Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Zakres zamówienia obejmuje:
Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach zgodnie z zasadami sztuki, technologią, projektem budowlanym oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wyżej wymienione roboty obejmują:
– roboty budowlane – budynek sali gimnastycznej, niepodpiwniczony, w części jedno – i dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy 1 373,54 m2, powierzchni użytkowej 1 746,19 m2 i kubaturze 11 431,00 m3 wraz z zapleczem z przebieralniami, pomieszczeniami higieniczno – sanitarnymi, magazynami sprzętu sportowego, pokojami nauczycieli wf i 2 małymi salami wspomagającymi. Przebudowie ulegają pomieszczenia magazynowe w podpiwniczeniu istniejącej sali gimnastycznej na kotłownię gazową.
– instalacje elektryczne wewnętrzne
– instalacje sanitarne wewnętrzne
– instalacje wodociągowe wewnętrzne
– instalacje c.o. wewnętrzne
– instalacja wentylacji mechanicznej
– zewnętrzne doziemne instalacje – elektroenergetyczna zasilająca, wodociągowa, kanalizacji
sanitarnej i deszczowej.
– parking oraz zagospodarowanie terenu przy budynku sali oraz ogrodzenie, które będzie odgradzało teren szkoły. Teren przy Sali od ul. Konopnickiej będzie terenem otwartym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (przedmiar robót jest informacją pomocniczą), szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji.
Adres strony internetowej na, której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Koszt SIWZ – 300 zł.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Roboty należy wykonać nie później niż do 15.VIII.2010 r. od dnia przekazania placu budowy.
Zamawiający przedłuży termin wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia w następujących przypadkach:
a. wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych bądź uzupełniających, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych i inne zdarzenia losowe).
Zamawiający przyjmuje za rozliczenie formę ryczałtową, która nie może ulec zmianie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót uzupełniających.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Danuta Ruhs – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 3971800 wew. 43
Termin składania ofert upływa dnia 03.03.2009 r. o godz. 10:00 (UWAGA – zmiana terminu w załącznikach). Oferty należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 1
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.03.2009 r. o godz. 10.10 (UWAGA – zmiana terminu w załącznikach) w pok. 607.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj.
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w tym minimum jedną salę sportową z zapleczem o kubaturze całkowitej nie mniejszej niż. 10.000 m3, o wartości co najmniej 50 % zaoferowanej ceny brutto.
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj.
Kierownik budowy – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i architektonicznej – bez ograniczeń + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
Kierownik robót – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
Kierownik robót – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
Kierownik robót – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
Kierownik robót – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
Kierownik robót – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń CO + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
f. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. – załącznik nr 3.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym).
3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika URZĘDU SKARBOWEGO oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24. ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
6. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie:
a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają:
– uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i architektonicznej – bez ograniczeń
+ aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik budowy)
– uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót )
– uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót)
– uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót )
– uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót )
– uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń CO + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót )
b. Wykazu wykonanych robót budowlanych (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w tym minimum jedną salę sportową z zapleczem o kubaturze całkowitej nie mniejszej niż. 10.000 m3, o wartości co najmniej 50 % zaoferowanej ceny brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 4 do SIWZ.
c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty.
Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp
3. Tabela elementów scalonych – załącznik Nr 6 do SIWZ
4. Uproszczony kosztorys ofertowy
5. Wykaz zakresów robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – załącznik Nr 7 do SIWZ
Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Wadium jest wymagane w wysokości 100.000,00 zł.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna i faks. Jeżeli materiały przekazywane są faksem, Zamawiający żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/rar.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
Informacje powiązane: