Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 18
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Czyszczenie rowów melioracyjnych na terenie miasta Chojnice”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 90.22.00.00-5
Rodzaj zamówienia – usługa
Zakres zamówienia obejmuje:
Łączna długość rowów melioracyjnych na terenie miasta, przewidzianych do konserwacji wynosi 6.500 mb, w tym:
a. ul. Strzelecka – 1.040 mb;
b. ul. Angowicka – 140 mb;
c. ul. Człuchowska – 8 mb;
d. Al. M.B. Fatimskiej – 430 mb;
e. ul. Sobierajczyka – 1.600 mb;
f. ul. Pietruszkowa – 6 mb;
g. ul. Angowicka (POD) – 1480 mb;
h. Park 1000-lecia – 220 mb;
i. Rów „Władysławek” – 1290 mb;
j. ul. Dębowa – 150 mb.
a) pierwsze koszenie
– ścinanie poboczy – darniny lub gruntu (na długości całego rowu melioracyjnego) poprzez wykonanie:
• wyrównania i nadania wymaganego spadku;
• załadunek nadmiaru ścinki;
• odwóz nadmiaru ścinki (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie darniny lub gruntu)
– wykaszanie skarp rowów – wraz z zebraniem i wywozem skoszonej roślinności (na długości całego rowu melioracyjnego)
– oczyszczanie dna rowów z namułu gr. 10 cm (długość dna rowów do oczyszczenia podana będzie przez Zamawiającego każdorazowo przed rozpoczęciem prac objętych zamówieniem oraz poprzedzona będzie wizją w terenie), poprzez wykonanie:
• odmulanie dna;
• załadunek namułu;
• odwóz namułu (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie namułu)
b) drugie koszenie
– ścinanie poboczy – darniny lub gruntu (na długości całego rowu melioracyjnego) poprzez wykonanie:
• wyrównania i nadania wymaganego spadku;
• załadunek nadmiaru ścinki;
• odwóz nadmiaru ścinki (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie darniny lub gruntu)
– wykaszanie skarp rowów – wraz z zebraniem i wywozem skoszonej roślinności (na długości całego rowu melioracyjnego)
– oczyszczanie dna rowów z namułu gr. 10 cm (długość dna rowów do oczyszczenia podana będzie przez Zamawiającego każdorazowo przed rozpoczęciem prac objętych zamówieniem oraz poprzedzona będzie wizją w terenie), poprzez wykonanie:
• odmulanie dna;
• załadunek namułu;
• odwóz namułu (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie namułu)
Adres strony internetowej na, której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
1. pierwsze koszenie – lipiec 2008 r.,
2. drugie koszenie – październik 2008 r.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Krzysztof Teclaf – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 3971800 wew. 18
Termin składania ofert upływa dnia 26.06.2008 r. o godz. 08:30 w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 1.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.06.2008 r. o godz. 09.00 w pok. 611.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. Spełnić warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP
2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
5. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
3. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym,
4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż wykonał minimum 2 usługi.
5. Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna, faks lub e-mail. Jeżeli przekazywane faksem lub e-mailem Zamawiający, żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania