Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Chojnicach
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 18
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Czyszczenie rowów melioracyjnych na terenie miasta Chojnice”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
90.22.00.00-5 Usługi czyszczenia kanałów odpływowych
Rodzaj zamówienia – usługi
Zakres zamówienia obejmuje:
Łączna długość rowów melioracyjnych na terenie miasta, przewidzianych do konserwacji wynosi 6.650 mb, w tym:
a. ul. Strzelecka – 1.040 mb;
b. ul. Angowicka – 140 mb;
c. ul. Człuchowska – 8 mb;
d. Al. M.B. Fatimskiej – 430 mb;
e. ul. Sobierajczyka – 1.600 mb;
f. ul. Pietruszkowa – 6 mb;
g. ul. Angowicka (POD) – 1480 mb;
h. Park 1000-lecia – 220 mb;
i. Rów „Władysławek” – 1290 mb;
j. ul. Dębowa – 150 mb;
k. ul. Mickiewicza – 150 mb.
a) pierwsze koszenie
- ścinanie poboczy – darniny lub gruntu (na długości całego rowu melioracyjnego) poprzez wykonanie:
- wyrównania i nadania wymaganego spadku;
- załadunek nadmiaru ścinki;
- odwóz nadmiaru ścinki (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie darniny lub gruntu)
- wykaszanie skarp rowów – wraz z zebraniem i wywozem skoszonej roślinności (na długości całego rowu melioracyjnego)
- oczyszczanie dna rowów z namułu gr. 10 cm (długość dna rowów do oczyszczenia podana będzie przez Zamawiającego każdorazowo przed rozpoczęciem prac objętych zamówieniem oraz poprzedzona będzie wizją w terenie), poprzez wykonanie:
- odmulanie dna;
- załadunek namułu;
- odwóz namułu (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie namułu)
b) drugie koszenie
- ścinanie poboczy – darniny lub gruntu (na długości całego rowu melioracyjnego) poprzez wykonanie:
- wyrównania i nadania wymaganego spadku;
- załadunek nadmiaru ścinki;
- odwóz nadmiaru ścinki (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie darniny lub gruntu)
- wykaszanie skarp rowów – wraz z zebraniem i wywozem skoszonej roślinności (na długości całego rowu melioracyjnego)
- oczyszczanie dna rowów z namułu gr. 10 cm (długość dna rowów do oczyszczenia podana będzie przez Zamawiającego każdorazowo przed rozpoczęciem prac objętych zamówieniem oraz poprzedzona będzie wizją w terenie), poprzez wykonanie:
- odmulanie dna;
- załadunek namułu;
- odwóz namułu (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie namułu)
Adres strony internetowej na, której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
1. pierwsze koszenie – lipiec 2009 r.,
2. drugie koszenie – październik 2009 r.
Zamawiający przedłuży termin wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia w przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac).
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Krzysztof Teclaf – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 3971800 wew. 18
Termin składania ofert upływa dnia 29.06.2009 r. o godz. 08:30. Oferty należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 1
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.06.2009 r. o godz. 09.00 w pok. 611.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.
a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
b. wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym).
3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie:
a. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w wykonał minimum 2 usługi;
b. w celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest faks lub poczta elektroniczna. Jeżeli materiały przekazywane są faksem lub pocztą elektroniczną Zamawiający, żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: