Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Urząd Miejski Chojnice, Stary Rynek 1, Kontakt Urząd Miejski Chojnice, Do wiadomości Jarosław Rekowski, PL-89-600 Chojnice. Tel. (48-52) 397 18 00. E-mail [email protected]. Faks (48-52) 397 21 94.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.miastochojnice.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i magazynowanie gruzu betonowego w ilości 25 000 ton.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Chojnice.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Zakup gruzu betonowego kruszonego w ilości 25 000 ton, przeznaczonego na remont dróg miejskich, o średnicy do 63 mm wraz z magazynowaniem na terenie Gminy Miejskiej Chojnice oraz ważeniem i załadunkiem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44910000, 63122000.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
25 000 ton.
Szacunkowa wartość bez VAT: 819 672,00 PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Rozpoczęcie: 1.2.2009. Zakończenie: 31.3.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
20 000 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Cena jednostkowa za 1 tonę materiału, obowiązuje przez cały okres trwania umowy, podstawą wystawienia faktury będzie podjęcie przez zamawiającego każdych 5 000 ton materiału, płatność – 30 dni od dnia złożenia faktury i zatwierdzenia jej przez zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wpis do Kreajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku wykonawców, którzy wytwarzają gruz betonowy – decyzja na wytwarzanie i odzysk odpadów o kodzie 17 01 01, wystawiona przez właściwy organ. W przypadku wykonawców, którzy sprzedają gruz betonowy – aktualny atest ITB i PZH ewentualnie równoważne zaświadczenia, z których wynika, że materiał jest pozbawiony zanieczyszczeń szkodliwych dla zdrowia i środowiska, posiada wymagane uziarnienie, spełnia wymagania dla materiałów na podbudowe dróg.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Oświadczenie z art. 22 i art. 24 pzp.
Aktualny odpis z rejestru lub aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej.
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego.
Zaświadczenie z ZUS.
Informacje z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 pzp.
Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
Decyzja na wytwarzanie lub odzysk odpadów o kodzie 17 01 01 lub aktualny atest ITB i PZH lub inne równoważne zaświadczenia.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Dysponowanie terenem na obszarze miasta Chojnice do magazynowania gruzu oraz sprzętem do ważenia (posiadającym certyfikat) i sprzętem do załadunku materiału.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
KM 341 – 3/16 /08.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 5.1.2009 – 15:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
6.1.2009 – 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 6.1.2009 – 10:10.
Miejsce: Urząd Miejski Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, pok. nr 611.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. J. Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail [email protected]. Tel. (48-22) 458 77 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
5.11.2008.
Pliki do pobrania