Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 43 fax. 52/3972 194
e-mail: [email protected]
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn.:
„Przebudowa głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice będącej fragmentem międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin – Kaliningrad”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin – Kaliningrad, która jest współfinansowana ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Termin realizacji inwestycji od 07.07.2009 r. do 30.09.2010 r.
W/w inwestycja zawiera następujące branże:
a) drogowa,
b) sanitarna,
c) teletechniczna,
d) elektryczna
e) budowlano – konstrukcyjna.
W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
• reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę
• sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym ma za zadanie zapobiegać zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie,
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających
• uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych
• przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu
• przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania
• potwierdzenie faktycznie wykonanych robót
• potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek
• kontrolowanie końcowego rozliczenia budowy.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Telefon/faks do kontaktu: telefon: 052/3971800 faks: 052/3972194
Wszelkich informacji udzielają:
Dyrektor Wydziału Budowlano Inwestycyjnego Danuta Ruhs wew. 43
Dyrektor Wydziału Programów Rozwojowych i Współpracy Zagranicznej Tomasz Kamiński wew. 24
Inspektor Wydziału Budowlano Inwestycyjnego Magdalena Wlazłowska wew. 42
Termin składania ofert: 30.06.2009 r. godz. 10:00
Oferty w kopertach zamkniętych z napisem „Oferta – Nie otwierać przed 30.06.2009 r. do godz. 1010” należy złożyć w Biurze Podawczym – Informacja pokój 306 Urzędu Miejskiego, ul. Stary Rynek 1 w Chojnicach.
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju 607, dnia 30.06.2009 r. o godz. 10:10 w Wydziale Budowlano – Inwestycyjnym.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Usługę należy wykonać nie później niż do 30.10.2010 r., a rozpocząć od dnia przekazania dokumentów budowy, tj. 7 dni po zawarciu umowy.
Zamawiający przedłuży termin wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania.
Zamawiający przyjmuje za rozliczenie formę ryczałtową, która nie może ulec zmianie.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, tj.:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w branżach:
– drogowej
– konstrukcyjno – budowlanej
– sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych
– sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
– telekomunikacyjnej
3. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył), w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze inwestorskim budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy zbiorczej z przebudową urządzeń podziemnych, o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,- brutto z udziałem środków unijnych. Należy podać daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie – załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej obejmujący realizację przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien dysponować biurem na terenie miasta Chojnice na czas realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. – załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym).
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie:
a) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają:
– uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
– drogowej
– konstrukcyjno – budowlanej
– sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych
– sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
– telekomunikacyjnej
+ aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa – załącznik nr 5 do SIWZ.
b) Wykazu wykonanych i zakończonych usług (w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) w tym co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego przebudowy lub rozbudowy drogi klasy zbiorczej z przebudową urządzeń podziemnych oraz podać daty i miejsca wykonania. należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana z należytą starannością – załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika URZĘDU SKARBOWEGO oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej obejmujący realizację przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jej podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
5. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lokalem na terenie Chojnic, który będzie pełnił rolę biura Inspektora Nadzoru Inwestorskiego załącznik nr 6 do SIWZ (do sporządzenia przez Wykonawcę).
Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. PEŁNOMOCNICTWO należy złożyć w oryginale lub potwierdzone notarialnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zamawiający nie przewiduje:
– zawarcia umowy ramowej.
– zastosowania aukcji elektronicznej.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z Wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna i faks. Jeżeli materiały przekazywane są faksem, Zamawiający żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wzór umowy
Załącznik nr 7
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi na pytania 2
Odpowiedzi na pytania 3
Informacje powiązane:
-
Ogłoszenie o przetargu na “Przebudowę głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice będącej fragmentem międzynarodowego układu drogowego Berlin – Kaliningrad”
-
Rozstrzygnięcie przetargu na “Przebudowę głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin – Kaliningrad”
-
Rozstrzygnięcie przetargu na Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu: “Przebudowa głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin – Kalining