Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Projekt pn.: „Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej”
Nr projektu: WND-RPPM.05.02.00-00-001/09.
UWAGA
Chojnice, 22.10.2009r.
PRiWZ 341-8/09
Modyfikacja treści poniższego ogłoszenia
Urząd Miejski w Chojnicach w nawiązaniu do ogłoszonego w dniu 20.10.2009r. w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 183199-2009 przetargu nieograniczonego na:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej informuje, że w Sekcji III.1) pkt 2 ogłoszenia nastąpiła zmiana:
Dotychczasowe brzmienie:
„W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Chojnicach prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Chojnicach: nr 35 8146 0003 0304 2000 0040”
Brzmienie po zmianie:
„W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Chojnicach prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Chojnicach: nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040”
Burmistrz Miasta Chojnice
Arseniusz Finster
Chojnice, dnia 20.10.2009r.
Przetarg nieograniczony na:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej, który uzyskał decyzję Zarządu Województwa Pomorskiego o dofinansowaniu ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
2. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór.
W/w inwestycja obejmuje następujące branże: konstrukcyjno-budowlana, mostowa, sanitarna, elektryczna
Zakres robót w ramach poszczególnych branż:
Branża konstrukcyjno-budowlana:
- roboty przygotowawcze – usunięcie pni i karczy wraz z oczyszczeniem terenu;
- rozbudowa koryta Strugi Jarcewskiej i kanałów (łączna dł. 1115m)
- odbudowa koryt rowów odwadniających;
- budowa zbiorników małej retencji ( I – 1,38ha, II-0,44 ha, III – 0,48 ha) o łącznej pojemności 65.180 m³;
- nasypy, podwyższenie terenu i zasypywanie niecek bezodpływowych i obniżeń terenowych – 21.860m³;
- usunięcie ziemi roślinnej z obszarów terenu objętego podwyższeniem o pow. F=3,90ha – 3.684m³;
- wykonanie drenażu odwadniająco-napowietrzającego PCV Ø 7,5cm w obsypce z pospółki;
- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych ażurowych dla dróg dojazdowych i placów manewrowych przy zestawach oczyszczających ścieki opadowe;
- Wycinka drzew wraz z ich wywozem i uprzątnięciem terenu zgodnie z Inwentaryzacją drzewostanu przeznaczonego do usunięcia w Parku 1000-lecia
Branża mostowa:
- budowa 3 mostów – szer. – 5,0m, dł. = 12,29m, fundamentowanych na palach Franki
- budowa 5 kładek – szer. – 4,0 m, dł. = 12,29m, fundamentowanych na palach Franki
Branża sanitarna:
- wymiana przepompowni
- montaż 3 zestawów do oczyszczenia ścieków deszczowych do objętości przepływów q = 200 l/s
- budowa wylotu Ø300 typ E-1
- wykonanie budowli piętrząco-upustowej
- budowa wlotów i wylotów rurociągów – 5 szt.
- budowa przepustu typu P-2 Ø80 cm – 5 szt.
- budowa studzienki kanalizacyjnej wlotowej 1,20m, H=2,0m
- budowa zastawki Z-7-4, światło B=1,5, piętrzenie H=1,5m
Branża elektryczna:
- budowa rozdzielni głównej dla zasilania projektowanych obiektów technologicznych
- przebudowa i budowa linii kablowej zasilającej: pompownię, agregaty napowietrzająco-fontannowe, zestawy oczyszczające ścieki opadowe
- usunięcie kolizji istniejącego oświetlenia w obszarze objętym projektem z projektowanymi obiektami i urządzeniami
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- PLN
2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Chojnicach prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Chojnicach: nr 35 8146 0003 0304 2000 0040.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. pzp, tj.:
2. Warunki szczegółowe:
a) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ):
- 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru inwestorskiego – Kierownika zespołu – posiadającą co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniącą co najmniej 1 raz funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego/Inżyniera Kontraktu przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej z udziałem środków unijnych, o całkowitej wartości inwestycji minimum 5,0 mln zł (brutto).
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub równoważne oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności hydrotechnicznej – posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności hydrotechnicznej lub równoważne oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności mostowej – posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności mostowej lub równoważne oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej (sanitarnej)– posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej (elektrycznej)- posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń – posiadającą doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych i krajowych o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł (brutto). Od specjalisty ds. rozliczeń wymagana jest znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
- Osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane poza Rzeczpospolitą Polską w krajach UE muszą wykazać się odpowiednim wpisem do rejestru zawodowego, zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo tych państw
b) posiadają doświadczenie w nadzorowaniu i rozliczaniu robót i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia – tj. usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji dotyczącej gospodarki wodno-ściekowej o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł brutto. Załącznik nr 4a do SIWZ.
c) posiadają doświadczenie w rozliczaniu inwestycji realizowanych przy współfinansowaniu ze środków pochodzących z funduszy krajowych i/lub unijnych i w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dokonali rozliczenia środków finansowych z wymienionych źródeł pozyskanych na realizację zadania o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł brutto. Załącznik nr 4b do SIWZ.
d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł.
e) na czas realizacji zamówienia będą dysponować biurem na terenie miasta Chojnice.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta winna zawierać:
1. wypełniony formularz oferty – zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ
2. dowód wniesienia wadium
3. oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp – zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
5. Wykaz zadań, przy realizacji których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie – załącznik nr 4a do SIWZ.
W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt IV.2.b)
6. Wykaz zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie uczestniczył w rozliczaniu inwestycji realizowanych przy współfinansowaniu ze środków pochodzących z funduszy krajowych i/lub unijnych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie – załącznik nr 4b do SIWZ.
W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt IV.2.c)
7. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wskazane w pkt IV.2.a) uprawnienia budowlane + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa lub inny równoważny dokument o wpisie do rejestru zawodowego zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich UE – załącznik nr 5 do SIWZ
8. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument.
9. Oświadczenie Wykonawcy, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponować biurem na terenie miasta Chojnice – do samodzielnego opracowania.
10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jej podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Wydział Programów Rozwojowych i Współpracy Zagranicznej Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, Biuro Podawcze pok. nr 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej otrzymał decyzję Zarządu Województwa Pomorskiego o dofinansowaniu ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: