Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 43
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad budową sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
71.52.10.00-6 Usługi nadzorowania placu budowy
Rodzaj zamówienia – usługi
Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 7 w Chojnicach, której budowa będzie trwała do 15.08.2010 r. ( pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do uzyskania decyzji na użytkowanie, nie później jednak niż do 15.10.2010 r. )
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ) , w następujących specjalnościach:
– konstrukcyjno – budowlanej,
– instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
– instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
– drogowej ( parking )
Nadzór inwestorski realizowany będzie w zakresie określonym w przedmiarach robót (przedmiar robót jest informacją pomocniczą), szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Wykonawca przed złożeniem oferty powinien się zapoznać z ww. dokumentacją dostępną w Urzędzie Miejskim w Chojnicach przy ul. Stary Rynek 1, pokój 607 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.miastochojnice.pl
W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
– prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót
– uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego oraz ich protokołowanie
– podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót
– pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie
– stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora ( Zamawiającego)
– kontrola dokumentacji Wykonawcy robót budowlanych, w tym sprawdzanie obmiarów wykonanych robót
– kontrola rozliczeń finansowych budowy ( ewidencja i bilansowanie dokumentów rozliczeniowych – faktur i rachunków )
– współpraca z Inwestorem ( Zamawiającym ), jednostką projektową i wykonawczą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych
– podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora (Zamawiającego)
– uczestnictwo w procesie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu
– kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz przepisami bhp, p. poż.
– kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów
– sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających
– uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach
– rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców
– bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur
– opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych
– bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji
– zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zadania inwestycyjnego
– wystawienie dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze
– stała obecność na budowie
– wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych
– żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót bądź wstrzymania dalszych prac.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia:
Nie później niż do 31.X.2010 r. od dnia przekazania placu budowy.
Zamawiający przedłuży termin wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia w następujących przypadkach:
a. wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych i inne zdarzenia losowe).
Zamawiający przyjmuje za rozliczenie formę ryczałtową, która nie może ulec zmianie.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Danuta Ruhs – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 3971800 wew. 43
Termin składania ofert upływa dnia 09.04.2009 r. o godz. 11:00. Oferty należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 1
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.04.2009 r. o godz. 11.10 w pok. 607.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są spełniać następujące warunki:
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj.
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie:
– konstrukcyjno – budowlanym
– sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
– sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych
– drogowym
c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej (w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) jeden nadzór inwestorski budowy*, budynku o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m3, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie – załącznik nr 3 do SIWZ.
d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. – załącznik nr 3
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie:
a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
– konstrukcyjno – budowlanej
– sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych ( wod. – kan., co, wentylacja, gaz )
– sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych
– drogowym + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa – załącznik nr 5
b. Wykazu wykonanych usług (w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) w tym co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego budowy*, budynku o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m3 daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie – załącznik nr 3 do SIWZ.
* budowa należy przez to rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego ( art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami )
Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Wadium nie jest wymagane.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna i faks. Jeżeli materiały przekazywane są faksem, Zamawiający żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: