Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Urząd Miejski w Chojnicach
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 61
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Remont pomieszczeń wentylatorni w Gimnazjum Nr 1 w Chojnicach”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45100000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Zakres zamówienia obejmuje:
Remont pomieszczeń wentylatorni zgodnie z zasadami sztuki, technologią, projektem budowlanym oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji.
Adres strony internetowej na, której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Roboty należy wykonać w terminie 60 dni od dnia przekazania placu budowy.
Zamawiający przedłuży termin wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia w następujących przypadkach:
a. wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych).
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Magdalena Wlazłowska – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 3971800 wew. 61
Termin składania ofert upływa dnia 15.12.2008 r. o godz. 10:00. Oferty należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 1
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2008 r. o godz. 10.10 w pok. 607.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
f. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym).
3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie:
b. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest faks lub poczta elektroniczna. Jeżeli materiały przekazywane są faksem lub pocztą elektroniczną Zamawiający, żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/jpg.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/rtf.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)