Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice,
woj. pomorskie, tel. (0-52)397-18-00, faks (0-52)397-21-94, http:www.miasto.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice, będących w utrzymaniu Urzędu Miejskiego w Chojnicach. Zakres robót w podziale na poszczególne technologie:
1.Remonty cząstkowe wykonywane masą mineralno bitumiczną na gorąco przy średniej głębokości ubytku 4 cm z wycinaniem krawędzi – masa z otaczarki,
1.1 dodatek za każdy następny cm głębokości ubytku
2.Remont nawierzchni bitumicznej o pow. powyżej 50m² w jednym miejscu z frezowaniem miejsc styku – masą z otaczarki,
a)warstwa ścieralna z masy mineralno bitumicznej w ilości 100 kg/m²,
b)warstwa wiążąco-wyrównawcza z masy mineralno bitumicznej
3.Remonty cząstkowe wykonywane masą na gorąco z recyklera przy średniej głębokości ubytku 4 cm
3.1z wycinaniem krawędzi
3.2bez wycinania krawędzi
3.3dodatek za każdy następny cm głębokości ubytku
4.Remonty cząstkowe wykonywane masą na zimno bez wycinania krawędzi
5.Remonty cząstkowe wykonywane skrapiarką przy użyciu grysy i emulsji asfaltowych.
Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót W ramach remontu cząstkowego należy wykonać: obcięcie krawędzi nadające uszkodzeniu kształt prostokątnej figury geometrycznej kucie, czyszczenie doprowadzające miejsce uszkodzonego stanu powietrzno-suchego zaimpregnowanie krawędzi emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym ułożenie odpowiedniego rodzaju masy po uzgodnieniu z zamawiającym połączenie nowej warstwy z istniejącą nawierzchnią zalać emulsją asfaltową regulacja studni regulacja zaworów frezowanie nawierzchni asfaltowych Warunki wykonania i odbioru robót określają: OST D-M-00.00.00- Wymagania ogólne OST D-05.03.17 – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych (wydanie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad) ponadto: Roboty wykonywane będą na podstawie zleceń częściowych, wystawianych przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bądź telefonicznego zgłoszenia. Harmonogram robót ustalany będzie na bieżąco z zastrzeżeniem dyspozycyjności Wykonawcy do pięciu dni od wystawienia zlecenia, a w przypadku zlecenia robót w trybie awaryjnym – dwa dni od otrzymania zlecenia, Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. Termin realizacji zadania – od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010r.. Okres gwarancji na wykonane roboty nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania robót. Wykonawca zapewnia prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót oraz ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP przy wykonywanych pracach. Projekt oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym na czas ich wykonywania winien być sporządzony na koszt Wykonawcy. Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny ze SIWZ winien być sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót i musi zapewniać wysoką jakość robót. Odbiory robót, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz warunkami określonymi w umowie. Podstawą rozliczenia robót będzie wykonanie zadania oraz odbiór wykonanych prac, w rozliczeniu miesięcznym. Okres gwarancji na ww. roboty wynosi 6 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.30.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010r..
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, mogą wykazać się wykonaniem robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
3. Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj.: osoba z uprawnieniami drogowymi pełniąca samodzielne funkcje techniczne, mogąca wykazać się decyzjami stwierdzającymi przygotowanie zawodowe oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
4. Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnym do wykonywania zamówienia: recykler, przecinarka do asfaltu, walec ogumiony, wibracyjny, sprężarka spalinowa, frezarka do nawierzchni, piła diamentowa, szczotka mechaniczna, układarka mas mieszanek mineralno – bitumicznych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy, skrapiarka bitumu, wytwórnię mieszanki mineralno – bitumicznej (otaczarka) wyposażoną w urządzenia automatycznego sterowania, samochody samowyładowcze do transportu masy z przykryciem brezentowym.
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
7. Udzielą gwarancji na przeprowadzone prace minimum 6 miesięcy.
8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim.
2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie i odpis lub zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4) wypełniony formularz oferty – zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument wraz z oświadczeniem o okresie gwarancji,
5) Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej
b) Wykaz kadry odpowiednio wykwalifikowanej do wykonywania zamówienia oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
c) Wykaz dysponowanym sprzętem niezbędnym do wykonania zadania
d) Wykaz wykonanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru) – załącznik Nr 4 do SIWZ
3. Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, Biuro Podawcze pok. nr 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania