Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Utrzymanie targowiska oraz inkasowanie opłaty targowej na targowisku przy ul. Młodzieżowej, Placu Piastowskim giełdzie samochodowej i terenie miasta Chojnice
Numer ogłoszenia: 356860 – 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie targowiska oraz inkasowanie opłaty targowej na targowisku przy ul. Młodzieżowej, Placu Piastowskim giełdzie samochodowej i terenie miasta Chojnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Utrzymanie targowiska oraz inkasowanie opłaty targowej na targowisku przy ul. Młodzieżowej, Placu Piastowskim giełdzie samochodowej i terenie miasta Chojnice 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Umieszczanie w miejscu ogólnie dostępnym aktualnych dokumentów: – regulaminu targowiska – cenników opłat stosowanych na targowisku 2.2. Bieżące utrzymanie targowisk: – utrzymanie czystości i porządku na terenie targowisk – odśnieżanie w okresie zimowym terenu targowisk – opróżnianie i wywóz nieczystości z koszy ulicznych ustawionych na terenie targowiska (wykonawca winien posiadać zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych z terenu miasta Chojnice lub zawartą umowę na odbiór odpadów zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i regulaminem utrzymania czystości
i porządku na terenie Gminy Miejskiej Chojnice), 2.3. Wyznaczanie miejsc sprzedaży na targowisku 2.4. Inkasowanie opłaty targowej polegającej na: – pobieraniu opłaty targowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i w wysokości określonej Uchwałą Nr II/19/02 Rady Miejskiej Chojnice z dnia 9 grudnia 2002r. – wystawianiu pokwitowań za pobieranie opłaty targowej wykorzystując do tego celu druki zatwierdzone przez Burmistrza Miasta, – wpłacaniu pobranych opłat w kasie Urzędu Miejskiego w poniedziałki i czwartki każdego tygodnia, 2.5 Prowadzenie szaletu wchodzącego w skład targowisk, a w szczególności: – zapewnieniu funkcjonowaniu szaletu w czasie trwania handlu na targowiskach, – utrzymania czystości w szalecie, – zabezpieczeniu w środki czystości (we własnym zakresie) tj.: w papier toaletowy, mydło, ręczniki, środki dezynfekujące. 2.6. Pobieranie opłaty za korzystanie z urządzeń targowiska zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza – wystawianiu pokwitowań za korzystanie z urządzeń targowiska wykorzystując do tego celu druki zatwierdzone przez Burmistrza Miasta – wpłacaniu pobranych opłat do kasy tut. Urzędu w terminie do piątego dnia kalendarzowego miesiąca za miesiąc poprzedni..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00-2, 90.91.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia – nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że wykonawca nie prowadzi działalności handlowej w miejscu objętym zamówieniem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodu siły wyższej, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania prac o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojnę, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem
i kontrolą układających się stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako (siła wyższa) wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Urzędu Miejskiego w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: