Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice
89-600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 63 fax. 52/3972 194
e-mail: [email protected]
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Wykonanie komunikacji i nawierzchni w obrębie działek 506/98, 545/1, 544/1 przy ul. Wielewskiej i Kartuskiej”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
29814330-0 chodniki
45233161-5 ścieżki piesze
45233162-2 ścieżki rowerowe
45233222-1 roboty w zakresie chodników
45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie ciągów pieszych ( komunikacje i nawierzchnie) oraz zakup i montaż piaskownic zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót.
Adresy strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.miastochojnice.pl
Wszelkich informacji udziela Lucyna Perlicka, pok. 605, nr tel. (52) 3971800 wew. 63
Termin składania ofert: 30.04.2009 r. godz. 9:00
Oferta w kopertach zamkniętych z napisem „ Oferta – Nie otwierać przed 30.04.2009 r. do godz. 9:10 ” należy złożyć w Biurze Podawczym – Informacja pokój 306 Urzędu Miejskiego,Stary Rynek 1 w Chojnicach.
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju 610, dnia 30.04.2009 r. o godz. 9:10 w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Roboty należy wykonać nie później niż do 15.06.2009 r.
Zamawiający przedłuży termin wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia w następujących przypadkach:
a. wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych bądź uzupełniających, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych i inne zdarzenia losowe).
Zamawiający przyjmuję za rozliczenie formę ryczałtową, która nie może ulec zmianie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót uzupełniających.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełniać następujące warunki:
1. spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych;
2. udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m – cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowna pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej ( z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym ).
W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu oferty.
Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1. Wypełniony formularz ofertowy
2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ust. pzp.
Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
Zamawiający nie przewiduje:
– zawarcia umowy ramowej
– zastosowania aukcji elektronicznej.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Wadium: ze względu na wartość szacunkowa zamówienia nie przekraczającą równowartości kwoty 5.150.000 euro wadium nie jest wymagane.
Termin związania oferta wynosi 30 dni od daty składania ofert. Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z Wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna i faks. Jeżeli materiały przekazywane są faksem, Zamawiający żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
Informacje powiązane: