Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
Zakup, dostawa i montaż żelbetowego separatora substancji ropopochodnych z wkładem koalescencyjnym zintegrowanym z osadnikiem z bypassem wewnętrznym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż żelbetowego separatora substancji ropopochodnych z wkładem koalescencyjnym zintegrowanym z osadnikiem z bypassem wewnętrznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia: Należy zakupić, przetransportować i zainstalować żelbetowy separator substancji ropopochodnych z wkładem koalescencyjnym zintegrowanym z osadnikiem z bypassem wewnętrznym na czynnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie działek nr 637/16 i 637/28, położonych w Chojnicach, zgodnie z zasadami sztuki, technologią, projektem budowlanym oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozbudował, zmodernizował), co najmniej dwa obiekty o charakterze podobnym w zamówieniu i wartości brutto nie mniejszej niż 40.000 zł każda; d. dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w w/w zakresie oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią inny równoważny dokument o wpisie do rejestru zawodowego, zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich UE; e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; g. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; h. udzielą na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną, liczonej od dnia ostatecznego, potwierdzonego protokolarnie, odbioru przedmiotu usługi i 36 miesięcznej gwarancji na separator – zgodnie z kartą zakupu..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi formularz nr 1, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg formularza nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ; b. do oferty załączyć należy kopię uprawnień oraz aktualny i ważny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy lub inny równoważny dokument o wpisie do rejestru zawodowego, zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich UE; c. w celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d. w celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miasto.chojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice pokój 612.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89 – 600 Chojnice, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/jpg.png)
Informacje powiązane: