Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Zakup i dostawa krawężników granitowych
Numer ogłoszenia: 349632 – 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa krawężników granitowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa krawężników granitowych. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zakupem i dostawą krawężników granitowych z jednostronną frezką na teren prowadzonej inwestycji związanej z Przebudową głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin – Kaliningrad. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zakup i dostawę krawężników granitowych z jednostronną frezką o wym. 20cm x 30 cm x 100cm w ilościach: – proste – 871,00 mb – łukowe ogółem – 229 mb w tym: R4 – 7mb, R6 – 20mb, R8 – 75mb, R10 – 32mb, R12 – 95mb na miejsce wskazane przez Wykonawcę robót tj. przy ul.Sukienników w Chojnicach, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. W przypadku dostarczenia wadliwego lub uszkodzonego materiału, w terminie 2 dni należy wymienić materiał na spełniający wymagane normy jak i bez uszkodzeń. Jakość i ilość materiału zostanie sprawdzona w chwili dostarczenia na miejsce składowania,po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o tych czynnościach. Odbiór materiału zostanie potwierdzony protokołęm odbioru. 2. Wszelkie koszty związane z ponowną dostawą ponosi Wykonawca. 3. Podczas rozładunku dostarczonych krawężników wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie terenu składowania przed dostępem osób postronnych . Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 5. Wykonawca jest zobowiązany przygotować na dzień dostawy materiału, aprobaty, certyfikaty, gwarancje itp. oraz inne dokumenty wymagane przez Prawo budowlane. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały w wymiarze 5 lat, licząc od dnia pozytywnego ich odbioru. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą i rozładunkiem materiału (np. zezwolenie na zajęcie pasa drogowego). 8. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonywania obowiązków przez pracowników Wykonawcy i podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.91.21.00-7, 44.91.24.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; f. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Zamawiający oceni spełnianie w. w. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 i 2 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. – załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, w. w. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, w.w. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie 4. Wykonawca w celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty. 5. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. ). Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice Biuro Podawcze/Informacja pok. 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Oferta
Oświadczenie
Umowa
Wykaz dostaw
Odpowiedzi na pytania
Informacje powiązane: