Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Km.341-3/14/09
Chojnice: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW W CHOJNICACH-rejon II W OKRESACH ZIMOWYCH 2009 – 2012
Numer ogłoszenia: 408252 – 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW W CHOJNICACH-rejon II W OKRESACH ZIMOWYCH 2009 – 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest oczyszczanie zimowe prowadzone na utwardzonych powierzchniach pieszo-jezdni, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych i obiektach inżynierskich na terenie miasta Chojnice. Załącznik nr 1 do umowy zawiera szczegółowy wykaz wszystkich terenów w Rejonie II. a) Wykonawca w ramach zimowego utrzymania chodników zobowiązany jest do: odśnieżania nawierzchni ręcznie przy pomocy odśnieżaczy, mioteł, szczotek metalowych, itp., dopuszcza się użycie małych pługów chodnikowych (ciężar do 250kg) usuwania lodu lub błota pośniegowego ręcznego zwalczania śliskości zimowej przez rozsypanie materiałów uszorstniających wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe tj.: piasku, żwiru (dopuszcza się mieszanki piaskowo – solne) na nawierzchnię z kostki polbruk, płytek betonowych, kamiennych mieszanki piaskowo – solnej na nawierzchnię z asfaltu. ZABRANIA SIĘ WJAZDU NA NAWIERZCHNIĘ CHODNIKÓW ŚRODKAMI TRANSPORTOWYMI O RZECZYWISTEJ MASIE CAŁKOWITEJ POWYŻEJ 2,5t. b) Załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych – wyłącznie na polecenie zamawiającego c) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny i fax do i od Zamawiającego oraz Straży Miejskiej. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności. d) Zamiatanie piasku w sytuacjach wyjątkowych – wyłącznie na polecenie zamawiającego 2. Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg . a) Odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk powodujących gołoledź. W przypadku opadów nocnych odśnieżanie należy prowadzić z takim wyprzedzeniem, aby umożliwić bezpieczne dotarcie mieszkańców do pracy, szkół, obiektów użyteczności publicznej. b) Odśnieżanie i posypywanie wyłącznie piaskiem głównych ciągów komunikacyjnych należy wykonywać na bieżąco z pełnym zakończeniem czynności nie później niż do 2 godzin od ustania zjawisk atmosferycznych. Na pozostałych terenach czas zakończenia czynności odśnieżania i zapobieganiu śliskości do 6 godzin od momentu ustania opadów. W dni wolne od pracy należy zabezpieczyć dyżury umożliwiające prowadzenie czynności odśnieżania bez zakłóceń. c) Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę aby śnieg przemieszczany był do linii krawężnika. Zabrania się zgarniania śniegu na jezdnię. W wale formowanym przy krawężniku należy wykonać przerwy w miejscach przejść dla pieszych. d) Wykonawca zobowiązany jest śledzić na bieżąco prognozę pogody dla Chojnic. 3. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usług. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania wybrany Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w wysokości gwarantującej pokrycie rzeczywistej szkody. 4. W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Pracownicy wykonujący prace w terenie muszą posiadać odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy wykonującej prace. 5. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu. Powiadamianie odbywać się będzie w formie pisemnych raportów przesyłanych faxem lub mailem najpóźniej do godz. 7.30 dnia następnego. 6. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Urzędu Miejskiego w Chojnicach. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac określonych w umowie, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej (dopuszczalny fax) o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli. Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego zapewnić środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia max. 1 raz tygodniu oraz w dniu odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. 7. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są: 1. spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie, innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. zagwarantować na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających na terenie miasta Chojnice 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim. 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Pisemne oświadczenie deklarujące przedłużenie ubezpieczenia do dnia zakończenia umowy. 5. Ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 6. Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SIWZ Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 7. Oświadczenie, że wykonawca będzie posiadał własny lub dzierżawiony teren do magazynowania materiałów uszorstniających. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2: a) 2),5) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: (1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie b) (1) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy c) dokumenty z pkt. a) (1), (3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, natomiast dokumenty z pkt. a) (2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 4. Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, Biuro Podawcze pok. nr 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Oferta cenowa
Wzór umowy
Oświadczenie
Załącznik nr 1 do umowy
Informacje powiązane: