Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Zimowe utrzymanie dróg miejskich w Chojnicach w okresie zimowym 2009 – 2010
Numer ogłoszenia: 371826 – 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg miejskich w Chojnicach w okresie zimowym 2009 – 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich polegających na odśnieżaniu nawierzchni pługami i zwalczaniu śliskości zimowej przez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. Rozwiezienie skrzyń na piasek własność zamawiającego uzupełnianie skrzyń piaskiem oraz zwiezienie skrzyń po okresie zimowym. Załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych – wyłącznie na polecenie zamawiającego. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny i fax do i od Zamawiającego oraz Straży Miejskiej. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności. Warunki techniczno-organizacyjne podczas wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg . a) Likwidacja śliskości zimowej: Na ulicach gminnych miejskich w m. Chojnice śliskość zimowa będzie likwidowana w zależności od warunków atmosferycznych mieszanką piasku i soli, solą i solanką . Zużycie soli 10 – 20 g/m2. Zakładana szerokość posypywania 80 % szerokości jezdni. Przy temperaturze poniżej – 6 C – mieszanka piasku i soli w ilości 25- 150 g /m2 b) Odśnieżanie dróg Na drogach gminnych odśnieżanie odbywać się będzie za pomocą pługów. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi. W wale formowanym przy krawężniku należy wykonać przerwy w miejscach przejść dla pieszych. Zakładana prędkość przy odśnieżaniu nie powinna przekraczać 10 – 15 km/ h, podczas intensywnych opadów prędkość można zwiększyć do 15 – 20 km / h. c) Wszystkie pojazdy powinny być wyposażone w telefon komórkowy lub CB. Koszty utrzymania oraz instalacji ponosi wykonawca. d) Wykonawca zobowiązany jest śledzić na bieżąco prognozę pogody dla Chojnic. e) Dodatkowe zadania związane z zimowym utrzymaniem: Rozstawienie i zwiezienie skrzyń z piaskiem (własność zamawiającego) Uzupełnienie skrzyń piaskiem Zwiezienie skrzyń po okresie zimowym f) W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Pracownicy wykonujący prace w terenie muszą posiadać odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy wykonującej prace. g) Warunki ustalania składników ceny : w cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy tj: 1) cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp. 2) koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku ze solą, 3) koszt załadunku materiałów 4) koszt dyżurów Zamówienie będzie realizowane w okresie od podpisania umowy do 15 kwietnia 2010r. Długość dróg objętych zimowym utrzymaniem zgodnie z wykazem ulic -zał. nr1 do umowy. Ciągi ulic muszą być przygotowane użytkowo w ciągu całej doby, przejezdność należy uzyskać w ciągu 3 godzin po ustaniu opadów Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania usług. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania wybrany Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w wysokości gwarantującej pokrycie rzeczywistej szkody. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu. Powiadamianie odbywać się będzie w formie pisemnych raportów przesyłanych faxem lub mailem najpóźniej do godz. 7.30 dnia następnego. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez pracowników Urzędu Miejskiego w Chojnicach. W przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli niewykonania lub nienależytego wykonania prac określonych w umowie, Zamawiający powiadomi w formie ustnej bądź pisemnej dopuszczalny fax o powyższym Wykonawcę, o ile nie brał on udziału w kontroli. Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego zapewnić środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej dwoma miejscami do siedzenia dla przedstawicieli Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego przedmiotu zamówienia max. 1 raz tygodniu oraz w dniu odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są: 1. spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie, innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. zagwarantować na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających na terenie miasta Chojnice 4. wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 5. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. dysponować min. 6 pracownikami, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową 8. dysponować następującym potencjałem technicznym : nośniki z solarką P-1 i pługiem jednostronnym -2 szt nośnik z solarką NIDO -1 szt nośniki (8-10 Mg 0 z pługami jedno lub dwustronnymi -2 szt spycharka DT – 75 -1 szt równiarka o mocy 120 KM -1 szt ładowarka -1 szt samochód samowyładowczy -1 szt Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim. 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4) 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Pisemne oświadczenie deklarujące przedłużenie ubezpieczenia do dnia zakończenia umowy – wykonawca sporządza samodzielnie. 6. Ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 7. Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SIWZ Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 8. Oświadczenie, że wykonawca będzie posiadał własny lub dzierżawiony teren do magazynowania materiałów uszorstniających – wykonawca sporządza samodzielnie. 9. Oświadczenie o ilości pracowników, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową – wykonawca sporządza samodzielnie. 10. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy, który będzie przeznaczony do prowadzenia akcji zimowej – wykonawca sporządza samodzielnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2: a) 2),3),5) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: (1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie b) (1) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy c) dokumenty z pkt. a) (1), (3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy , natomiast dokumenty z pkt. a) (2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 4. Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, Biuro Podawcze pok. nr 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
Informacje powiązane: