Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Urząd Miejski w Chojnicach
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 18
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Czyszczenie rowów melioracyjnych na terenie miasta Chojnice”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 90.22.00.00-5
Rodzaj zamówienia – usługa
Zakres zamówienia obejmuje:
Łączna długość rowów melioracyjnych na terenie miasta, przewidzianych do konserwacji wynosi 6.500 mb, w tym:
- ul. Strzelecka – 1.040 mb;
- ul. Angowicka – 140 mb;
- ul. Człuchowska – 8 mb;
- Al. M.B. Fatimskiej – 430 mb;
- ul. Sobierajczyka – 1.600 mb;
- ul. Pietruszkowa – 6 mb;
- ul. Angowicka (POD) – 1480 mb;
- Park 1000-lecia – 220 mb;
- Rów „Władysławek” – 1290 mb;
- ul. Dębowa – 150 mb.
- pierwsze koszenie
- ścinanie poboczy – darniny lub gruntu (na długości całego rowu melioracyjnego) poprzez wykonanie:
- wyrównania i nadania wymaganego spadku;
- załadunek nadmiaru ścinki;
- odwóz nadmiaru ścinki (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie darniny lub gruntu)
- wykaszanie skarp rowów – wraz z zebraniem i wywozem skoszonej roślinności (na długości całego rowu melioracyjnego)
- oczyszczanie dna rowów z namułu gr. 10 cm (długość dna rowów do oczyszczenia podana będzie przez Zamawiającego każdorazowo przed rozpoczęciem prac objętych zamówieniem oraz poprzedzona będzie wizją w terenie), poprzez wykonanie:
- odmulanie dna;
- załadunek namułu;
- odwóz namułu (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie namułu)
- drugie koszenie
- ścinanie poboczy – darniny lub gruntu (na długości całego rowu melioracyjnego) poprzez wykonanie:
- wyrównania i nadania wymaganego spadku;
- załadunek nadmiaru ścinki;
- odwóz nadmiaru ścinki (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie darniny lub gruntu)
- wykaszanie skarp rowów – wraz z zebraniem i wywozem skoszonej roślinności (na długości całego rowu melioracyjnego)
- oczyszczanie dna rowów z namułu gr. 10 cm (długość dna rowów do oczyszczenia podana będzie przez Zamawiającego każdorazowo przed rozpoczęciem prac objętych zamówieniem oraz poprzedzona będzie wizją w terenie), poprzez wykonanie:
- odmulanie dna;
- załadunek namułu;
- odwóz namułu (zamawiający nie posiada miejsca na składowanie namułu)
Adres strony internetowej na, której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- pierwsze koszenie – czerwiec 2008 r.,
- drugie koszenie – październik 2008 r.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Krzysztof Teclaf – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 3971800 wew. 18
Termin składania ofert upływa dnia 12.06.2008 r. o godz. 08:30 w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 1
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.06.2008 r. o godz. 09.00 w pok. 611.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
- Spełnić warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP
- Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
- Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym,
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż wykonał minimum 2 usługi.
- Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna, faks lub e-mail. Jeżeli przekazywane faksem lub e-mailem Zamawiający, żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania