Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice, dnia 20.03.2017
KM.271.14.2017
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice, Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice ogłasza postępowanie na wykonanie zadania pod nazwą:
„Drobne naprawy elementów metalowych i drewnianych mienia komunalnego zlokalizowanego na terenie miasta Chojnice”
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są:
2.
„Drobne naprawy elementów metalowych i drewnianych mienia komunalnego na terenie miasta Chojnice.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przegląd, konserwację, malowanie, naprawę sprzętu na placach zabaw (21 placów zabaw, ilość może ulec zmianie ), naprawę: ławek, płotków ogrodzeniowych, ogrodzeń parkowych, gablot ogłoszeniowych oraz innych elementów małej architektury zlokalizowanych na terenie miasta.
Wykonawca ma obowiązek przeprowadzać regularne kontrole placów zabaw, (minimum raz na dwa tygodnie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2017r. oraz raz w miesiącu w okresie od 01.09.2017r. do 31.03.2018r. potwierdzone protokołem przesłanym do zamawiającego w terminie 2 dni po zakończeniu przeglądu. Celem przeglądu jest ujawnienie rzeczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych oraz sprawdzenie funkcjonowania i stabilności sprzętu i jego zużycia. Usterki ujawnione podczas przeglądu będą usuwane przez Wykonawcę zaraz po ujawnieniu i poinformowaniu Zamawiającego.
3. Warunki techniczno – organizacyjne podczas wykonywania robót:
-wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie
robót oraz za metody organizacyjno – techniczne
-wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe
w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia.
4. Usługi realizowane będą każdorazowo na podstawie zlecenia ustnego lub pisemnego oraz w oparciu o poczynione uzgodnienia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia.
5. Sprzęt, który będzie zagrażał bezpieczeństwu użytkowników będzie zabezpieczony przez Wykonawcę do 4 godzin.
- Termin obowiązywania umowy do 31.03.2018r.
- Kryterium oceny ofert
Kryterium:
Przy wyborze oferty będą stosowane niżej wymienione kryteria i będą miały niżej określone znaczenie:
1. CENA- (100%) w tym:
1) kryterium ceny brutto (wskaźnik C1, C2, C3, C4, C5) – 100% w tym:
stawka za roboczogodziną brutto oferty najtańszej
C1= —————————————————————- x 20
stawka za roboczogodziną brutto oferty ocenianej
koszty pośrednie do R i S oferty najtańszej
C2= —————————————————————- x 20
koszty pośrednie do R i S oferty ocenianej
zysk do R,S,Kp oferty najtańszej
C3= —————————————————————- x 20
zysk do R,S,Kp oferty ocenianej
koszty zakupu materiałów do M oferty najtańszej
C4= —————————————————————- x 20
koszty zakupu materiałów do M oferty ocenianej
sprzęt: samochód oferty najtańszej
C5= —————————————————————- x 20
Sprzęt: samochód oferty ocenianej
Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne pozycje z formularza oferty.
Maksymalna łączna liczba punktów jaka może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
- Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
1) wykonali co najmniej 1 usługę ( w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 40.000,00 zł , która polegała na drobnych naprawach elementów metalowych i drewnianych
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł
5. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu ( należy załączyć do oferty)
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego tj. 100.000 zł (kserokopia)
- Odbiór usług
Odbiór wykonanych prac nastąpi w ciągu 3 dni po wykonaniu napraw na podstawie pisemnego zgłoszenia wykonawcy, potwierdzonego protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę, który będzie załączony do faktury i stanowił podstawę zapłaty.
Jednostką rozliczeniową jest okres jednego miesiąca.
II. USTALENIA DODATKOWE
1. W czasie wykonywania usług Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP.
2. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wynikłe u osób trzecich podczas wykonywania usług.
Ofertę należy sporządzić wg załączonego wzoru. Wypełniony formularz w zaklejonym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym
Nadawca:
Pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) – (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci).
Adresat: Urząd Miejski Chojnice
Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
OFERTA NA:
„Drobne naprawy elementów metalowych i drewnianych mienia komunalnego zlokalizowanego na terenie miasta Chojnice”
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
tj. 29.03.2017r.
należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Chojnicach bądź przesłać na adres Urzędu: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice do dnia 29.03.2017r. do godz. 10:00.
Otrzymują:
- Adresat
- a/a
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: